فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک : امروز گزینه مقاومت را جایگزین همه‌چیز از جمله مذاکره قرار دهیم

قرچک (پانا) - فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک گفت: تمامی دشمنان نظام براین عقیده بودند که ایران نمی‌تواند خرمشهر را آزاد کند به همین جهت پس از پیروزی، رزمندگان در مسجد جامع خرمشهر جمع شدند و جشن پیروزی گرفتند.

کد مطلب: ۹۱۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده سپاه پانزده خرداد ناحیه قرچک : امروز گزینه مقاومت را جایگزین همه‌چیز از جمله مذاکره قرار دهیم

علی اصغر شهیری گفت: در ابتدای جنگ تحمیلی در سی و یکم شهریور صدام در تلویزیون اعلام کرد عراق در آن زمان ضعیف بوده و در حق آن اجحاف شده و خرمشهر واروند رود برای عراق است و رژیم بعثی عراق با حمایت کاخ سفید جنگ با ایران را شروع کردو هدف دشمن تسخیر مناطق نفتی و آبی و براندازی انقلاب اسلامی بود .

او خاطرنشان کرد: رزمندگان اسلام عملیات بزرگی را با رمز یا علی ابن ابی‌طالب (ع) آغاز کردند و دشمن با 19 هزار اسیر و با سی هزار کشته و زخمی با ذلت تمام در این عملیات زمین‌گیر شد، اما صدام اعلام کرده بود که اگر ایران خرمشهر را آزاد کند کلید بصره را خواهد داد و بااین‌حال که ایران خرمشهر را آزاد کرد، صدام همچون بدعهدهای کنونی مثل آمریکا، پایبند عهد خود نبود .

او ادامه داد: تمامی دشمنان براین عقیده بودند که ایران نمی‌تواند خرمشهر را آزاد کند به همین جهت پس از پیروزی، رزمندگان در مسجد جامع خرمشهر جمع شدند و جشن پیروزی گرفتند .

شهیری تأکید کرد: برای تداوم مسیر مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان باید امروز گزینه مقاومت را جایگزین همه‌چیز ازجمله، مذاکره قرار دهیم.

او بیان داشت: امید داریم با حمایت خدا و شما مؤمنین نوید حق علیه باطل را این‌چنین که امام فرمودند، خرمشهر را خدا آزاد کردو خداوند متعال ما را هم در گام دوم انقلاب حمایت خواهد کرد .

/ خبرنگار: توحید عظیمی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار