در گفت‌وگو با پانا

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: پروازی بودن ویلموتس منتفی شد

تهران (پانا) – کاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، بحث پروازی بودن حضور مارک ویلموتس در تیم ملی فوتبال ایران را رد کرد.

کد مطلب: ۹۱۷۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال: پروازی بودن  ویلموتس منتفی شد

یکی از ابهاماتی که رسانه‌های بلژیکی در مسیر عقد قرارداد ویلموتس مطرح کردند این بود که این مربی قرار نیست به صورت دائم در ایران باشد و پس از برگزاری چند مرحله اردو و بازی‌های تدارکاتی دوباره به کشورش باز می‌گردد، موضوعی که چند روز پیش سر و زیادی به پا کرد و حتی صحبت از امضای نشدن قرارداد ویلموس با فدراسیون فوتبال ایران هم شد اما مهدی تاج در این خصوص شفاف‌سازی نکرد.

عبدالکاظم طالقانی، عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، در گفت‌وگو با پانا درباره قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد او با فدراسیون فوتبال بسته شد و بحث در مورد پروازی بودن او به طور کامل منتفی شد. یکی از مواردی که فدراسیون روی آن تاکید ویژه‌ای داشت همین بحث حضور دائم این مربی در ایران بود و حتی اعلام شد این مربی در ایران مستقر می‌شود و اگر بخواهد می‌تواند خانواده‌اش را هم به کشورمان بیاورد.

وی در خصوص حضور این مربی در فوتبال ایران اظهار کرد: ویلموتس مربی قوی‌ای است و فوتبال بلژیک شباهت‌های زیادی به فوتبال ایران دارد. به نظرم اگر با مشکل روبه‌رو نشویم می‌توانیم با این مربی نتیجه قابل قبولی بگیریم و در رقابت‌های پیش رو خوب عمل کنیم.

عضو هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: یکی از مواردی که با ویلموتس در مورد آن خیلی صحبت شد این است که دوباره به جام جهانی صعود کنیم اما در کنار آن تیم‌های پایه هم دارای اولویت هستند و جوانگرایی از هدف‌های ماست و باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. ما با تفاهمی که با ویلموتس داشته‌ایم، او دنبال برنامه‌ریزی برای انجام کارهای بزرگ و خوب است و این اتفاق هم در تیم ملی بزرگسالان و هم تیم‌های ملی پایه انجام خواهد شد.

وی افزود: تمام خواسته‌های ما در قرارداد این مربی ذکر شده و به طور حتم اولویت‌ها و برنامه‌ها و همچنین خواسته‌هایی که از او داریم خیلی بالاتر از مربی قبلی است. با توجه به برنامه‌ها و اهداف فدراسیون و آنچه از او می‌خواهیم این مربی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

طالقانی در مورد حضور ویلموتس در ایران گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های ما او دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری به ایران می‌آید و کارش را آغاز می‌کند. پس از حضور ویلموتس بلافاصله اردوی تیم ملی آغاز خواهد شد و بعد از آن هم دو بازی تدارکاتی پیش روی تیم ملی ایران است. امیدواریم که با برنامه جدیدی که تیم ملی با این مربی دارد بتواند به موفقیت‌های خوبی برسد.

عضو هیات رئیسه فوتبال در مورد دستیاران ایرانی ویلموتس در تیم ملی گفت: در این مورد اطلاعی ندارم.

طالقانی همچنین در پاسخ به اینکه بازیکنان دعوت‌شده به دو دیدار تدارکاتی با کره جنوبی و سوریه را ویلموتس دعوت می‌‌کند یا خیر ،عنوان کرد: در این خصوص هم اطلاعاتی ندارم و باید از تاج سؤال بپرسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار