گرامیداشت سوم خرداد در شهرستان خوسف

خوسف (پانا) - به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر نشست سیاسی ، شورای امر به معروف و نهی از منکر ، رژه موتوری ، دیدار با خانواده شهدا در خوسف برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت سوم خرداد در  شهرستان خوسف

هادی سیاسی ، راوی و پیشکسوت دفاع مقدس در جمع مردم ، مسئولان و بسیجیان شهرستان خوسف با بیان اینکه باید گذشته ها را مرور کنیم ، در مورد دلایل پیروزی و آزاد سازی خرمشهر گفت : اولین دلیل پیروزی خرمشهر ایمان و اعتقاد و اخلاص رزمندگان بود که توانستند با مقاومت جانانه عملیات بیت المقدس و لطف خداوند خرمشهر را از دست صدامیان پس بگیرند.


خسروی تکیه بر توان داخلی ، روحیه جهادی و انقلابی ، وحدت ارتش و سپاه به عنوان یک نیرو را از دیگر دلایل فتح خرمشهر بیان کرد و افزود: امروز دشمن با مدیریت فضای مجازی آمده تا ایمان من و شما را بگیرد لذا باید دقت و آن را کنترل کنیم و دیدید و شنیدید که در مورد سیل شمال ، غرب و جنوب کشور چه مطالبی دروغ ، تهمت ها و.. در فضاهای مجازی گذاشتند.


او یادآور شد همانطور که رزمندگان ما در خرمشهر با اعتقاد وارد صحنه شدند امروز نیز که دشمن با جنگ اقتصادی به میدان آمده باید با اعتقاد و توان داخلی و اقتصاد مقاومتی در مقابل او پیروز شویم .

خسروی افزود: امروز ریشه مشکلات ما احساس مسئولیت نکردن است و مشکل خود ماست از آمریکا نیست از اقتصاد مریض و عدم وحدت است ، گام اول انقلاب را مردم خوب برداشتند و دشمن را در ۴۰ سال ناامید کردند ان شاء الله در گام دوم نیز با همراهی بیشتر مسئولان بتوانند موفق باشند.


رژه موتوری ، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا ، سخنرانی سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) استان در جمع مردم خوسف در مراسم 30 شب با قرآن کریم ، برپایی میز خدمت در نماز جمعه و حضور بسیجیان در نماز جمعه از دیگر برنامه های گرامیداشت سوم خرداد در خوسف بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار