پیام فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

ملارد(پانا) - فرماندار ملارد گفت : مقاومت و پایداری از جمله واژگان آشنا و کلیدی در ذهن ملت همیشه بیدار ایران اسلامی است که آنها را در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همواره مرور کرده و در مقابله با دشمنان و مستکبرین چراغ راه خود قرار داده است.

کد مطلب: ۹۱۷۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام فرماندار شهرستان ملارد بمناسبت فرارسیدن سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر

در متن پیام توکلی کجانی آمده است: در فراز و نشیب‌های چهل ساله اخیر، بی شک پایبندی به این دو اصل مهم یعنی مقاومت و پایداری بود که شور و شعور انقلابی را در بین مردم زنده نگهداشته و رسیدن به اهداف و دستاوردهای عظیم در ابعاد مختلف را میسر کرده است.

اوج این مقاومت و پایداری را که نقطه عطفی در طول هشت سال دفاع مقدس می باشد را می توان در حماسه آزاد سازی خرمشهر و در روز سوم خرداد دید، روزی که جانفشانی و از خودگذشتگی فرزندان غیور این ملت نتیجه داد و در پی آن اجازه ندادند وجبی از خاک این مرز پرگهر در اختیار دشمن بعثی باقی بماند .

امروز نیز با اتکاء بر اصول مقاومت و پایداری است که امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان می درخشد و در مجامع داخلی و بین المللی زبانزد دوست و دشمن واقع گردیده است .

اینجانب ضمن ادای احترام به همه شهیدان عزیزی که در این روز بزرگ و عزت آفرین، خون پاک خود را برای آبیاری نهال انقلاب هدیه نمودند، این مناسبت غرورآفرین و خاطره انگیز را به همه هموطنان گرامی به خصوص مردم شریف شهرستان ملارد، خانواده معظم شهداء، آزادگان، جانبازان و ایثارگران تبریک عرض می نمایم .

توفیقات روزافزون همه ملت ایران درحفظ و حراست از ارزشهای متعالی دفاع مقدس به ویژه این حماسه ماندگار و همچنین تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی )و سیاست‌های دولت تدبیر و امیدرا ازپروردگار متعال خواستارم .

/خبرنگار: زهراعین آبادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار