برگزاری دومین نشست شورای آموزش و پرورش پاکدشت

پاکدشت(پانا)- دومین جلسه شورای آموزش و پرورش پاکدشت با محوریت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در سال جاری با حضور معاون سیاسی انتظامی فرمانداری به همراه رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دومین نشست شورای آموزش و پرورش پاکدشت

نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان پاکدشت با حضور حسین شیرازی معاون سیاسی و انتظامی فرمانداری، حجت الاسلام حسن لزومی امام جمعه ، محمدسیلسپور رئیس اداره آموزش و پرورش و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره آموزش پرورش منطقه برگزار شد.
سیلسپوردر سخنانی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن شهادت مظلوم امام علی (ع) و شب‌های قدر گفت: امیدواریم تمامی عزیزان در این شب‌ها به حوائج خود برسند و مورد رحمت باری تعالی قرار گیرند.

او مصوبات دومین نشت شورا آموزش و پرورش را شامل گزارش اجرای مراسم و برنامه‌های هفته معلم، برنامه ریزی جهت برگزاری مراسم سالگرد رحلت حضرت امام، برگزاری کنکور سراسری، امتحانات پایان سال تحصیلی، اوقات فراعت دانش آموزان، دائمی شدن مدارس هیات امنایی و هزینه خدمات آموزش و پرورش، تعیین منابع مالی برای فعال سازی کمیته کاهش آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان برشمرد و افزود: اوقات فراغت دانش آموزان مساله بسیار مهمی است از این نظر که نوآموزان و دانش آموزان از مدرسه و آموزش فارغ می شوند و فضایی برای آنها باز می شود که حتما باید مدیریت و برنامه ریزی شود.

او با اشاره به ضرورت تشکیل ستاد اوقات فراغت خاطر نشان کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان خصوصا ارگانهایی که نقش برجسته تری در این زمینه دارند بایستی همکاری و هماهنگی لازم را داشته باشند.

سیلسپور بیان کرد: عمده فعالیت و برنامه‌های ما در این ایام باید در جهت پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان در راستای هویت یابی و شخصیت سازی، مهارت آموزی و فن آموزی باشد تا با رویکرد توانمندسازی نسل آینده هم ذهن آنها را بارور کنیم و هم مهارت‌های موردنیاز زندگی را یه آنها یاد دهیم.

او با اشاره به نقش حوزه‌های علمیه افزود: این ظرفیت‌ها فرصتی است که در راستای سلامت روحی و روانی و فراگرفتن آموزه های دینی و اخلاقی باید به نحو شایسته و مطلوب مورد استفاده قرار گیرند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار