کارشناس مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد:

مشارکت بالغ بر2 هزار نفر در طرح ملی آموزش حقوق شهروندی

اراک(پانا)- کارشناس مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان مرکزی از پوشش بالغ بر 2 هزار نفر در طرح ملی آموزش «حقوق شهروندی» در این استان خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت  بالغ بر2 هزار  نفر در طرح ملی آموزش حقوق شهروندی

«شیرین برفره» با اعلام این خبر افزود: آموزش حقوق شهروندی یکی از مهمترین مؤلفه هایی هست که یک فرد برای داشتن ارتباطی سالم و مؤثر با همنوعان خود بدان نیاز دارد و بی شک دانستن و واقف بودن به تکالیفی که در ازای همان حقوق کسب می کنند می تواند پیام آور یک زندگی بانشاط و داشتن یک تعامل سازنده برای آنان در بستر اجتماع باشد.

وی اظهار داشت: برهمین اساس طرح ملی آموزش «حقوق شهروندی» از ابتدای سال تحصیلی جاری تا پایان اردیبهشت ماه طی 2 مرحله در 12 منطقه آموزشی استان به اجرا در آمد.

کارشناس مسئول امور بانوان آموزش و پرورش استان مرکزی تصریح کرد: مرحله نخست این طرح از مهر 1397 تا اسفند ماه همان سال و مرحله دوم این طرح با ابلاغ دستورالعمل وزارتی در مناطقی از استان اجرا گردید.

برفره افزود: در قالب این طرح بالغ بر 2هزار تن از طیف های مختلف دانش آموزی، اولیا و همکاران از اموزش های لازم در خصوص «حقوق شهروندی» برخوردار شدند.

وی خاطرنشان کرد: آموزش حقوق شهروندی به دانش آموزان علاوه بر افزایش دانش حقوقی آنان سطح مطالبه گری آن­ها را نیز بالا می برد. لذا؛ پرورش و تربیت شهروندانی مسئول و مسئولیت پذیر یکی از رسالتهای اصلی آموزش و پرورش است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار