مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان:

معلم محور توسعه پایدار است

توسعه یافتگی رابطه مستقیمی با سیستم قوی آموزشی دارد

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با تاکید بر اینکه توسعه یافتگی رابطه مستقیمی با سیستم قوی آموزشی دارد، اظهار کرد: در مسیر پویایی جامعه، معلم محور توسعه پایدار است.

کد مطلب: ۹۱۷۱۶۱
لینک کوتاه کپی شد
معلم محور توسعه پایدار است

به گزارش خبرگزاری پانای هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده سرخایی در ضیافت افطاری فرهنگیان جزیره هرمز، افزود: با این رویکرد، به درستی می توان گفت کلید سعادت جوامع در دست معلمان است.

وی با اشاره به اینکه نقش معلم علاوه بر تعلیم و تربیت روشنگری و فرهنگ سازی است خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اصل توسعه یافتگی معلم باید ایفاگر نقش راهبردی خود در جامعه باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: خوشبختانه در سایه تلاش معلمان و همت و مجاهدت مجموعه ی آموزش و پرورش استان، شاهد اعتلای شاخص های تعلیم و تربیت در استان هستیم و مسیر توسعه چشم انداز موفقی را پیش رو دارد.

به گفته دادی زاده، در ادامه این روند معلمان باید در راستای تحقق شعار "هرمزگانی دانا و توانا" تلاش خود را مضاعف کنند چرا که تحقق این شعار یک باور عینی و عملی است.

این مسوول همچنین گفت: قطعا تحقق این مهم منوط به تلاش و سخت کوشی است و معلمان در سال های اخیر ثابت کردند که می توان با باورمندی به توان خود، شاخص را ارتقا داد که نتیجه عینی آن نیز موفقیت هایی در عرصه های کنکور ، المپیادها ، رقابت های علمی آموزشی، فرهنگی، هنری و ورزشی است که نام هرمزگان را بلند آوازه کرده است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان گفت: توسعه مراکز علمی تحقیقاتی از جمله

پژوهشسرا، توجه به پژوهش و رویکردهای خلاقانه، افزایش رقابت علمی و سایر اقدامات مبتنی بر سند تحول بنیادین باعث شده است دانش آموزان استان از همه مناطق خصوصا مناطق کمتر توسعه یافته در عرصه های آموزشی و علمی صاحب رتبه و جایگاه باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار