مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان : کمک ۲۰۰ میلیون ریالی به آموزش و پرورش شهرستان درمیان

درمیان (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان، از کمک ۲۰۰ میلیون ریالی مدیرعامل کاشی فرزاد بیرجند به آموزش و پرورش شهرستان درمیان خبرداد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۵۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان : کمک ۲۰۰ میلیون ریالی به آموزش و پرورش شهرستان درمیان

نجفعلی مقیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان، ضمن قدردانی از اقدام خداپسندانه مشارکت خیرین نیک اندیش و اقدام خیرخواهانه آنان گفت: یکی از تعهدات خیرین در بیست ویکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز اقدام خداپسندانه خیر مدیر عامل کاشی فرزاد بوده که امروز توسط این خیر به آموزش و پرورش شهرستان درمیان اهدا شد.

اوکمک‌های مالی و اقدامات ارزشمند خیرین به مدارس شهرستان درمیان را ستودنی برشمرد.

مقیمی اظهار کرد: امروز فلاحی مدیرعامل کاشی فرزاد بیرجند به آموزش و پرورش شهرستان درمیان به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال کاشی و سرامیک اهدا نمود.

وی با بیان اینکه اکنون باید از ظرفیت خیرین مدرسه ساز در راستای توسعه مباحث نوین آموزش و پرورش استفاده کنیم، افزود: به جای پرداختن به کمیت ها باید به سمت ارتقای کیفیت مدارس حرکت کنیم و در راستای بحث کیفیت سازی به موضوعاتی همچون ارتقای سطح علمی دانش آموزان، آزمایشگاه های مدارس، کارگاه های تخصصی مدارس و غیره بپردازیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان درمیان، گفت: برگزاری این جشنواره ها می تواند با ظرفیت سازی بهتر و بالاتر سبب جذب خیرین دیگر به سمت موضوع مهم مدرسه سازی شود و برگزاری این جشنواره از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار