واگذاری 5769 انشعاب گاز رایگان در فارس

شیراز (پانا) - معاون بهره‌برداری شرکت گاز استان فارس از واگذاری ۵۷۶۹ انشعاب رایگان ویژه مددجویان، خانواده معظم شهداء و جانبازان و اماکن مذهبی استان در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
واگذاری 5769 انشعاب گاز رایگان در فارس

محمد حسین‌پور ادامه داد: به منظور اجرای ماده ۸۰ قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه، ۵۷۶۹ اشتراک رایگان گاز به مجموعه مددجویان کمیته امداد، سازمان بهزیستی، مساجد و اماکن مذهبی و ایثارگران معزز در سال ۹۷ واگذار شده است.

وی افزود: از این تعداد، ۳۷۶۵ اشتراک مربوط به خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد، ۱۲۶۵ مشترک تحت پوشش سازمان بهزیستی، ۲۲۹ اشتراک مربوط به اماکن مذهبی شامل مساجد و حسینیه‌ها، اماکن اقلیت‌های مذهبی و حوزه علمیه و مابقی مربوط به خانواده‌های محترم ایثارگران می‌باشد.

حسین‌پور با بیان اینکه این خدمات حمایتی در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت ملی گاز و تلاش برای حمایت از خانواده‌های مددجویان ارائه می‌شود، افزود: مددجویان تحت پوشش در صورتیکه تاکنون از این امتیاز استفاده ننمود‌ه‌اند، می‌توانند پس از دریافت معرفی‌نامه از دستگاه تحت پوشش و ارائه آن به اداره گاز منطقه خود، در زمان اشتراک‌پذیری برای یک بار از این امتیاز بهره‌مند گردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار