مسابقات فوتسال جام رمضان در روستای حسین آباد شاملو همدان برگزار شد

همدان(پانا) - مسابقات فوتسال جام رمضان بخش جوکار شهرستان ملایر با قهرمانی تیم شهید اسماعیلی روستای حسین آبادشاملو به پایان رسید .

کد مطلب: ۹۱۷۱۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مسابقات فوتسال جام رمضان در روستای حسین آباد شاملو همدان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، به همت هیئت روستایی و بازی های بومی محلی شهرستان ملایر و همکاری مسئول نمایندگی اداره ورزش وجوانان بخش جوکار و دهیاری و شورای روستای حسین آباد شاملو مسابقات فوتسال جام رمضان در رده سنی جوانان به مناسبت گرامیداشت ماه مبارک رمضان و فرارسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر در سالن ورزشی روستای حسین اباد شاملو برگزار شد.
6 تیم از بخش جوکار و روستاهای اطراف در این مسابقات شرکت کردند و برای کسب مقام و رتبه برتر طی دیدارهای دوستانه ای در سالن ورزشی شهدای حسین آباد شاملو به مصاف هم رفتند .

تیم های شهید اسماعیلی و شهید امینی روستای حسین آبادشاملو با شکست حریفان خود به مرحله فینال این مسابقات راه یافتند که در نهایت تیم شهید اسماعیلی توانست تیم شهید امینی را با نتیجه سه بر یک شکست دهد و قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

در بازی رده بندی نیز تیم دهنو توانست با شکست تیم نوجوانان حسین آبادشاملو به مقام سومی این مسابقات دست پیدا کند که در نهایت تیم های شهید امینی و دهنو به ترتیب به مقام های دوم و سوم این مسابقات دست پیدا کردند.

شایان ذکر است احسان سلمانی به عنوان بهترین بازیکن این جام و علی احمدی پور به عنوان پدیده بازی ها از سوی داوران انتخاب و معرفی شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار