مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی : استفاده ۳۰ درصد از ظرفیت رسانه‌ای کشور در مقابل تهاجم فرهنگی غرب

تبریز( پانا) - تنها۳۰ درصد از ظرفیت رسانه‌ای کشور در مقابل تهاجم فرهنگی غرب استفاده شده است.در صورت حمایت متولیان فرهنگی و مسئولان استانی آمادگی خودمان را برای ساخت چندین سریال با محوریت شهدا اعلام می‌کنیم.

کد مطلب: ۹۱۷۱۰۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی  : استفاده ۳۰ درصد از ظرفیت رسانه‌ای کشور در مقابل تهاجم فرهنگی غرب

مرتضی صفری در همایش رسانه و مقاومت در تبریز با بیان اینکه نگاه اعتقادی پس زمینه هر جنگی است، افزود: چندین روز با شانتاژ رسانه‌ای به طبل جنگ کوبیدند اما در نتیجه سخنان مقام معظم رهبری تأیید شد و هیچ جنگی رخ نداد.

وی ادامه داد: دشمن امروز در استیصال کامل قرار دارد و دلیل این ناکامی دشمنان قدرت بازدارندگی ماست. نقش رسانه در پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقشی بی بدیل بود.

صفری افزود: در اتاق‌های فکر دشمنان این تئوری وجود دارد که انقلاب اسلامی با رسانه و نوار کاست به وقوع پیوست، علیه انقلاب نیز باید از طریق رسانه و با اصطلاح انقلاب آبی باید اقدام کرد.

وی ادامه داد: دشمنان در خیال خود می‌خواستند با پخش فیلم نحوه دستگیری شهید حججی به تخریب نیروهای مقاومت بپردازند در حالی که نگاه آن شهید بزرگوار همه معادلات را برهم زد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی با بیان اینکه جوانان مؤمن با دست خالی در برابر امپراطوری رسانه‌ای غرب ایستاده‌اند، گفت: جای شهید باکری‌ها و تجلایی ها در فیلمها و سریالهای صدا و سیمای ما خالی است.

وی گفت: برای هر یک از شهدای مدافع حرم استان باید یک سریال ۲۶ قسمتی ساخت. دستاورد جبهه مقاوت اسلامی، ایجاد رادیو و تلویزیون بین کشورهای اسلامی بود.

وی گفت: تنها ۳۰ درصد از ظرفیت رسانه‌ای کشور در مقابل تهاجم فرهنگی غرب استفاده شده است. در صورت حمایت متولیان فرهنگی و مسئولان استانی آمادگی خودمان را برای ساخت چندین سریال با محوریت شهدا اعلام می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار