معاون پژوهش وبرنامه ریزی آموزش و پرورش هرمزگان:

با ساماندهی عدالت آموزشی فراموش نشود

کارگاه آموزشی ساماندهی نیروی انسانی در سال۹۹_۹۸ برگزارشد

هرمزگان(پانا)- ابراهیم خوشبخت از برگزاری کارگاه آموزشی ساماندهی نیروی انسانی در سال99_98 مناطق شرق هرمزگان درشهرستان میناب خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۵۸
لینک کوتاه کپی شد
با ساماندهی عدالت آموزشی فراموش نشود

به گزارش خبرنگار پانای هرمزگان از شهرستان میناب، کارگاه آموزشی ساماندهی نیروی انسانی در سال99_98 با حضور ابراهیم خوشبخت معاون پژوهش و برنامه ریزی نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، روسا، معاونین و کارشناسان آمار و برنامه ریزی شرق هرمزگان برگزارشد.

ابراهیم خوشبخت معاون پژوهش وبرنامه ریزی نیروی انسانی آموزش وپرورش هرمزگان در کارگاه آموزشی شرق هرمزگان، ضمن تاکید بر ارتقاءکیفیت آموزشی گفت :کیفت و عدالت آموزشی باید سرلوحه کار مدیران مناطق قرار گیرد و با ساماندهی نیروها عدالت آموزشی فراموش نشود.

وی همچنین مو ضوعاتی مانند ساماندهی نیروی انسانی، ساماندهی فضای آموزشی، توانمند سازی نیروی انسانی، ارتقاءکیفیت آموزشی و ستاد نظارت بر ساماندهی را از مهمترین موضوعات دانست، که باید به جد مد نظر مدیران مناطق باشد.

ابراهیم خوشبخت افزود: برای تامین فضای آموزشی این مشکل به نحو مطلوب حل شود، برای ساماندهی نیروی انسانی نیز برنامه‌ریزی ‎ های لازم انجام شود چرا که این موضوع سنگین‏‌ترین پروژه آموزش و پرورش در بخش آموزش است .

معاون پژوهش آموزش وپرورش هرمزگان تصریح کرد: تامین بخشی از نیرو را در سال جدید از طرق مختلف من جمله جذب سرباز مغلم ،ساعات موظف و غیر موظف(نیروهای رسمی و پیمانی)،تجمیع مدارس کم جمعیت،کنترل نقل و انتقالات، تقویت مدارس شبانه روزی و روستا مرکزی و...جبران خواهیم نمود.

ابراهیم خوشبخت ،اتوماسیون اداری جهت تسهیل در کارها و نبودن مستند سازی کاغذی را دو موضوع مهم برای اثر بخشی بیشتر کار مدارس ذکر کرد.

این مسول خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در بعضی از روستاها یک یا دو دانش آموز وجود دارد،با یک برنامه ریزی مناسب در ساماندهی نیروها از ترک تحصیل جلوگیری خواهیم کرد وبا استفاده از ظرفیتهای مناطق و شهرستانها و تدابیر مناسب در سال تحصیلی پیش رو مدارس با معلم شروع خواهند کرد.

گفتنی است در این برنامه مدیران مناطق و معاونین و کارشناسان نکته نظرات و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

محمدعباسی دومشهری (میناب)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار