مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز: برای رونق مدرسه‌سازی باید بخش بانوان خیر تقویت شود

تهران (پانا) - در جلسه شورای سیاستگذاری بانوان خیّر مدرسه‌ساز بر نقش مهم و مؤثر بانوان در خانواده‌ها برای توسعه فرهنگ کار خیر تأکید شد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه‌ساز: برای رونق مدرسه‌سازی باید بخش  بانوان خیر تقویت شود

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نوسازی مدارس کشور، اولین جلسه کارگروه شورای بانوان خیّر مدرسه‌ساز به منظور تبیین و گسترش فرهنگ کار خیر و مشارکت در مدرسه‌سازی بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان؛ در محل سالن جامعه خیرین مدرسه‌ساز برگزار شد.

در این جلسه محمدرضا جعفری مدیرعامل جامعه خیّرین مدرسه‌ساز کشور ضمن قدردانی از تلاش‌های بانوان در عرصه مدرسه‌سازی، از نقش مؤثر آنان در توسعه مدارس در مناطق مختلف کشور یاد کرد و با اشاره به اینکه تشکیل کارگروه با اقشار مختلف کشور از جمله جوانان و بانوان برای ساخت مدارس اقدام ارزشمندی است، گفت: برای رونق مدرسه‌سازی و حضور بیشتر خیّرین باید نسبت به تقویت بخش بانوان اهتمام ویژه‌ای داشت و از توانمندی‌های آنان به نحو مطلوب استفاده ببریم.

زهره دانش‌مهر مشاور رئیس سازمان نیز در این جلسه اشاره به تأکید رئیس سازمان برای برگزاری همایش ملی برای بانوان خیّر مدرسه‌ساز اظهار کرد: تشکیل هسته مرکزی شورای بانوان و ایجاد کارگروه برای بررسی نحوه مشارکت‌پذیری خیّرین و بررسی نقش بانوان در افزایش مشارکت‌ها از ضروریات است.

او گفت: اعتقاد دارم تصمیمات گروهی نتایج بهتری به دنبال دارد و افراد با سهیم شدن در کارها، می‌توانند آن را به نحو بهتری پیش برند.

فرشته حشمتیان از دیگر بانوان فعال در شورای خیّرین مدرسه‌ساز نیز اظهار کرد: هر کار خیری با سختی همراه است و این باارزش‌ترین کار دنیاست؛ باید هر چه زودتر حلقه‌های واقعی حضور زنان را در این کار خیر گسترش بدهیم.

وی با اشاره به اینکه گسترش جامعه خیّرین در جایگاه زنان نه در سطح ملی بلکه در سطح بین المللی است، بیان کرد: افتخار دارم عضوی از جامعه خیّرین مدرسه‌ساز شده‌ام. هر جا که دور هم جمع بشویم و تبادل نظر بشود مطمئناً خروجی‌ها بهتر است و تهدیدها به فرصت‌ها تبدیل می‌شود و دراین مورد تقسیم کار و ایجاد کارگروه نظارتی مهمترین بخش است.

شایان ذکر است؛ جلسات بعدی این کارگروه، برای بررسی‌های دقیق‌تر برگزاری همایش ملی بانوان خیّر طی روزهای آینده برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار