برگزاری جلسه ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشوردراردبیل

اردبیل (پانا) - جلسه ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد اجرایی مسابقات ورزشی دانش آموزان کشوردراردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل در این جلسه میزبانی همایشها و مسابقات کشوری را عاملی برای توسعه صنعت گردشگری استان عنوان کرد و گفت: برگزاری هر چه بهتر این دوره از مسابقات ورزشی در حوزه دانش آموزی می تواند اعتبار استان را ارتقا ببخشد.

به کفته احمد ناصری میزبانی مسابقات کشوری توان فنی و مدیریتی اموزش و پرروش استان را ارتقا می بخشد.

ناصری با تاکید بر برنامه ریزی دقیق در این مسابقات، اظهار داشت: قبل از شروع مسابقات برنامه ریزی باید بگونه ای انجام شود، که در حین اجرا با مشکل خاصی مواجعه نشویم.

او در ادامه به مدیریت مالی در هزینه مسابقات اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: عوامل اجرایی باید با شفافیت انتخاب شوند و تا حد امکان از تیمی چابک و کاربلد استفاده شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان از تمام حوزه های مختلف آموزش و پرورش خواست تا در این دوره از مسابقات مشارکت فعال داشته و از حضور دیگر سازمان ها و نهادهای مرتبط استقبال کرد.

ناصری انتخاب اسپانسر جهت حمایت از میزبانی این مسابقات با رعایت چارچوب تعریف شده را خوب ارزیابی کرد و گفت: برای استفاده از ظرفیت های سالن های ورزشی دیگر نهادها تعاملات خوبی انجام شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان نیز با اعلام اینکه 4 استان، سمنان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و اردبیل میزبان مسابقات کشوری در حوزه دانش آموزی هستند، گفت: از تمام ظرفیت موجود در استان برای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات استفاده خواهیم کرد.

منصور صاحب با عنوان اینکه ابلاغ استاندار اردبیل به عنوان رییس شورای عالی هماهنگی استان صادر شده است، اظهار داشت: جلسه ای با حضور دستگاه ها و نهادهایی که در برگزاری این مسابقات با آموزش و پرروش همکاری خواهند داشت، برگزار خواهد شد تا از ظرفیت ورزشی این نهاد ها هم استفاده شود.

او ضمن اینکه خواستار تسریع در آماده سازی مجتمع فرهنگی و ورزشی امام خمینی (ره) جهت تمرین تیم های شرکت کننده شد، خاطر نشان ساخت: برای 80 نفر از همکاران به عنوان عوامل اجرایی ابلاغ صادر خواهد شد.

رییس هیئت ورزشی دانش آموزان استان نیز با بیان اینکه متاسفانه در بخش خواهران هیچ تیمی در این دوره از مسابقات شرکت نخواهد کرد، گفت: دو رشته ورزشی فوتسال متوسطه دوره اول و والیبال متوسطه دوره دوم با حضور 806 نفر از دانش آموزان سراسر کشور و به میزبانی استان اردبیل برگزار خواهد شد.

جعفری با اعلام اینکه این مسابقات از یکم تا 7 مردادماه در اردبیل برگزار خواهد شد، بیان داشت: در این دوره از مسابقات از استان اردبیل نیز تیم دانش آموزی فوتسال شهرستان مشگین شهر و والیبال دبیر ستان مدرس ناحیه یک حضور خواهند داشت که برای آماده سازی این تیم ها 4 اردوی تدارکاتی در نظر گرفته شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار