رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در گفت‌وگو با پانا

26 مورد مغایرت اصلی در تفریغ بودجه 96 شهرداری تهران

تهران (پانا) - رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران از انجام حسابرسی تفریغ بودجه سال 96 شهرداری تهران خبر داد و گفت در تفریغ بودجه سال 96 در مجموع 26 مورد مغایرت اصلی وجود دارد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
26 مورد مغایرت اصلی در تفریغ بودجه 96 شهرداری تهران

مجید فراهانی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه حسابرسی تفریغ بودجه سال 96 شهرداری تهران انجام شده و گزارش حسابرسی به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شده است، گفت: این موضوع در کمیته بودجه و نظارت بحث و بررسی شد و باید در کمیسیون برنامه و بودجه نیز به تصویب برسد تا پس از آن در دستور کار صحن علنی شورا قرار بگیرد.

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: بعد از تصویب بودجه شهرداری تهران، مشکلاتی که شهرداری تهران و انحرافات و مغایرت‌هایی که در عملکرد بودجه وجود دارد در تفریغ بودجه از سوی حسابرسان مستقل و معتمد شورا بررسی شده است و بندهای متعددی مغایرت و انحراف مشاهده شد به طوری که 26 مورد مغایرت اصلی وجود دارد.

وی گفت: برای اولین بار احکام و الزاماتی را برای شهرداری تهران به وجود آوردیم تا این مغایرت‌ها اصلاح شود یا توضیح داده شود چون این فرایند در گذشته اینگونه نبوده است و گزارش تفریغ بودجه فقط تصویب یا رد می‌شد.

فراهانی تأکید کرد: اکنون برای هر کدام از مغایرت‌ها پیشنهاد دادیم که شهرداری تهران یا درباره مغایرت‌ها توضیح دهد یا مغایرت‌ها را رفع کند و در غیر اینصورت به دستگاه قضایی معرفی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار