بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کلینیک های سیار خدمات سلامت در مدارس حاشیه شهر مشهد

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کلینیک های سیار چشم پزشکی و دندان پزشکی بنیاد نورآوران سلامت در دبیرستان شبانه روزی دخترانه بنت الهدی صدر آموزش و پرورش منطقه رضویه بازدید به عمل آورد.

کد مطلب: ۹۱۷۰۰۵
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی از کلینیک های سیار خدمات سلامت در مدارس حاشیه شهر مشهد

قاسمعلی خدابنده در حاشیه این بازدید گفت: بنیاد خیریه نورآوران سلامت از سال 96 با آموزش و پرورش مشارکت و همکاری می کند و با ارسال کلینیک های سیار چشم پزشکی و دندان پزشکی به مدارس مناطق حاشیه شهر، به دانش آموزان این مناطق محروم خدمات پزشکی رایگان ارائه می نماید.

وی افزود: این بنیاد در زمینه غربال گری و انجام کلیه مراحل درمان رایگان دانش آموزان این مناطق محروم در حوزه های بهداشت دهان و دندان و همچنین بهداشت و سلامت چشم گام برمی دارد.

خدابنده با اشاره به تاثیر مثبت این طرح در جهت فرهنگ سازی برای اهمیت دادن خانواده ها و دانش آموزان به سلامتی خویش خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جاری بیش از 14 هزار دانش آموز در زمینه دندان پزشکی و چشم پزشکی در مناطق محروم شهر مشهد توسط بنیاد نورآوران سلامت خدمات رایگان پزشکی دریافت کرده اند که این عمل خداپسندانه و خیرخواهانه جای تقدیر دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در پایان اظهار کرد: در حوزه چشم پزشکی خدماتی همچون اپتومتری، تامین عینک و ارجاع موارد خاص برای جراحی و تداوم درمان و در حوزه دندان پزشکی خدماتی همچون معاینه، ترمیم، کشیدن دندان، جرم گیری، پرکردن، فلوراید تراپی، جراحی و معالجه ریشه انجام می گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار