مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: توجه به دانش آموزان عشایر مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش

سربیشه(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، توجه به استعداد، توانایی و آموزش دانش آموزان عشایر خراسان جنوبی در عرصه های مختلف و شکوفایی این استعدادها مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش استان است.

کد مطلب: ۹۱۶۹۹۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی: توجه به دانش آموزان عشایر مهم ترین رویکرد آموزش و پرورش

محمد علی واقعی در دیدار با دانش آموزان عشایر شهرستان سربیشه بر کیفیت بخشی موارد آموزشی تأکید کرد و ابراز داشت: عشایر خراسان جنوبی نماد وحدت، اشتغال و تولید در عرصه‌های مختلف علمی، اقتصادی و صیانت از فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی این خطه از میهن اسلامی مان هستند.

او، سخت کوشی و پشتکار، صفا، صداقت، پاکی، نجابت و وفاداری به انقلاب و نظام را بارز ترین ویژگی های دانش آموزان عشایری استان دانست و اظهار کرد: : اعتقاد، اخلاق، عمران و آبادانی یک جامعه در سایه توجه به تعلیم و تربیت شکل می‌گیرد.

واقعی، از عشایر به عنوان ذخایر ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و ادامه داد: دانش آموزان عشایر استان باید بیش از پیش در فرایند تعلیم و تربیت مشارکت داشته و با کمک معلمین و دبیران خود توانایی های خود را در استان و کشور به نمایش گذارند.

گفتنی است مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در سفر به سربیشه از مدارس چاه شهیدعبداللهی وکلاس های درس مدارس عشایری بازدید کرده و در نشستی صمیمی با فرهنگیان و اولیای دانش آموزان عشایر این شهرستان گفتگو کرد و افطار را در جمع گرم عشایر غیور صرف کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار