توجه ویژه به جانبازان و معلولین در مسابقات بسکتبال با ویلچر

اصفهان (پانا) - رقابت های بسکتبال با ویلچر آقایان در جام مولای عرشیان با حضور 6 تیم برگزار و مقام های اول تا سوم مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۶۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
توجه ویژه به جانبازان و معلولین در مسابقات بسکتبال با ویلچر

مسابقات بسکتبال با ویلچر آقایان برای اولین بار در جام مولای عرشیان از سوی معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت ورزش های جانبازان و معلولین برگزار شد.
این مسابقات با حضور 6 تیم با نام های 6 شهید ورزشکار در ورزشگاه آبشار و در فضای باز برگزار شد که در پایان تیم های برتر مشخص شدند.
رییس کمیسیون اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: برنامه های معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در ماه مبارک رمضان تحت عنوان "جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان" درحال برگزاری است که امسال جانبازان و معلولین نیز در 6 رشته ورزشی به رقابت می پردازند.
کوروش محمدی افزود: استقبال بسیار خوبی از سوی ورزشکاران شد که توجه به هیأت ها به خصوص هیأت ورزش های جانبازان و معلولین نقطه امید برای این عزیزان بود چرا که این ورزشکاران به لحاظ توانایی های جسمی نسبت به افراد عادی در محدودیت هستند و به سختی زندگی کرده و چه بسا برای دوری از مشکلات روحی به سمت ورزش گرایش پیدا کرده اند.
وی ادامه داد: افراد جانباز و معلول در جامعه نشاط بخش هستند و به خصوص افرادی که در رشته های ورزشی افتخار آفرینی کرده اند در ضمن این افتخارها به جامعه روحیه می بخشند که جا دارد از معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری بخاطر این ابتکار عمل تشکر کنیم.
وی تصریح کرد: بسیاری از این افراد می توانستند در زندگی افسرده و ناکام باشند اما توانستند تمام این مشکلات را پشت سر بگذارند و با موفقیت به زندگی اجتماعی بازگردند حتی در بسیاری از موارد می بینیم که فراتر از انسان های عادی در ورزش فعالیت می کنند که از هیأت ورزش های جانبازان و معلولین نیز تشکر می کنیم.
رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در خصوص این رقابت ها توضیح داد: یکی از محورهای توسعه پایدار شهری این است که بتوانیم از توانمندی تمام شهروندان استفاده کنیم و بر مبنای آن برنامه ریزی کنیم، لذا باید بگویم که جایگاه جانبازان و معلولین در فرآیند توسعه پایدار در این برنامه رکن اصلی ما است.
محمد عیدی افزود: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در این برنامه ها توجه ویژه ای به جانبازان و معلولان داشته و لذا بسیار خرسندیم که توانسته ایم در یک فضای باز مسابقات بسکتبال با ویلچر را برگزار کنیم که قطعاً این توقع برای مدیریت شهری ایجاد خواهد شد که بتواند زمینه های مناسبی را برای نشان دادن ظرفیت های جانبازان و معلولین فراهم کند.
وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار داریم احساس می کنیم که می توانیم در تمام سال از این ظرفیت ها استفاده کنیم و شاهد افزایش نشاط اجتماعی باشیم که قطعاً یک شهری که نامش اصفهان و مهد قهرمانان وپهلوانان می باشد باید هرشب رویدادهای ورزشی را در برداشته باشد.
گفتنی است؛ در پایان تیم های شهید سلطانی مقام اول، شهید صابری مقام دوم و شهید کشوری مقام سوم را بدست آوردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار