اعلام نفرات برتر کونگ فو در جام مولای عرشیان

اصفهان (پانا) - رقابت های کونگ فو جام مولای عرشیان با حضور 153ورزشکار در ورزشگاه کوثر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

کد مطلب: ۹۱۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نفرات برتر کونگ فو در جام مولای عرشیان

مسابقات کونگ فو آقایان با عنوان جام مولای عرشیان از سوی معاونت ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و با همکاری هیأت کونگ فو در سالن کوثر برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.
این مسابقات با حضور 153ورزشکار در بخش آقایان و در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در دو شب برگزار شد.
رییس هیأت کونگ فو استان اصفهان درخصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: ما در طول سال نزدیک به 50 مسابقه برگزار می کنیم. هر سال در ماه مبارک رمضان مسابقات جام مولای عرشیان و بانوی قدسیان برگزار می شود که خوشبختانه امسال با همکاری معاونت ورزشی تفریحی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان این دوره را برگزار کردیم که توانستیم همکاری بسیار خوبی را با این سازمان داشته باشیم.
حیدرعلی عارفیان ادامه داد: ما توانستیم در بخش آقایان و بانوان و در سه رده سنی این دوره را برگزار کنیم که در سطح بسیار بالایی انجام شد و تمام ورزشکاران چه از لحاظ تکنیکی و چه از لحاظ قدرت بدنی از آمادگی بالایی برخوردار بودند.
وی گفت: کونگ فو رشته ای است که در مسابقات آزاد و نیمه آزاد حرف برای گفتن دارد و خوشبختانه پیشکسوتان این ورزش همیشه هم سو با اهداف برنامه های هیأت کونگ فو حرکت کرده اند و اولین هدف ما وحدت بوده و لذا در راه رونق این ورزش گام برمی داریم.
وی افزود: ورزش کونگ فو اولین ورزشی است که محصول کشور ایران بوده و در آسیا و جهان ثبت می شود، ما تصمیم داریم کونگ فو را ثبت جهانی کنیم و این امر یک رزم ملی است که ان شااله بتوانیم در این مسیر پله های ترقی را یک به یک طی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار