مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: تکریم ارباب رجوع سرلوحه آموزش و پرورش استان در فرآیند ثبت نام دانش آموزان است

اصفهان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در نشست خبری مسئولان آموزش و پرورش استان با اصحاب رسانه گفت: تکریم و احترام ارباب رجوع سرلوحه آموزش و پرورش استان در فرآیند ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی جدید است و از این رو به تمامی مدیران و روسای ادارات نواحی و مناطق توصیه های لازم شده تا احترام ارباب رجوع در این زمینه حفظ شود.

کد مطلب: ۹۱۶۹۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش اصفهان: تکریم  ارباب رجوع سرلوحه آموزش و پرورش استان در فرآیند ثبت نام دانش آموزان است

محمد اعتدادی در ادامه افزود: روز روابط عمومی و ارتباطات را به شما اصحاب رسانه تبریک گفته و خاطر نشان می کنم که شغل مسئولان روابط عمومی و اصحاب رسانه همانند شغل معلمی یک هنر است.

وی افزود: یکی از موارد حقوق شهروندی، ثبت نام دانش آموزان و اطلاع والدین از نحوه ثبت نام فرزندان است تا با کمترین ابهام و سوال مواجه شوند . با توجه به حساسیت امر ثبت نام نیاز به همسویی و همگرایی است تا بتوان مشکلات را به حداقل رساند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان در پاسخ به سئوال یکی دیگر از خبرنگاران حاضر در این نشست در بحث ثبت نام دانش آموزان اظهار داشت : با توجه به شرایط اقتصادی جامعه طی جلسه ای که با روسای نواحی و مناطق داشتیم تأکید نمودیم تا توصیه های لازم به مدیران واحد های آموزشی برای ممنوعیت دریافت وجه از اولیای دانش آموزان در هنگام ثبت نام انجام گردد.

وی در ادامه افزود : با وجود مشکلات پیش روی آموزش و پرورش ما امیدواریم در بحث مشارکت های مردمی، اولیاء دانش آموزان و خیرین با مشارکت حداکثری به این عرصه وارد شوند ، اما تاکید می کنیم که این امر به هیچ عنوان اجباری نبوده و هیچ مدرسه ای مجاز به جذب مشارکت های مردمی در زمان ثبت نام دانش آموزان نیست.

وی در ادامه تاکید کرد : به منظور بررسی روند ثبت نام در مدارس استان گروه های مختلف ارزیابی بر این فرآیند نظارت خواهند نمود تا امسال مردم کمترین نگرانی را در بحث ثبت نام دانش آموزان داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار