معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: شهدا نامی ماندگار و یادگار از خود به جای گذاشتند

تهران (پانا) - عبدالرسول کریمی، در جمع برگزیدگان اختتامیه تکاور کوچک مهمترین نکته در نکات پرورشی را شور و نشاط اجتماعی برشمرد.

کد مطلب: ۹۱۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و فرهنگی شهر تهران: شهدا نامی ماندگار و یادگار از خود به جای گذاشتند

عبدالرسول کریمی با اعلام این خبر که شهدا نامی ماندگار و یادگار از خود به جای گذاشتند اعلام کرد: چند هدف عمده از برگزاری مسابقات تکاور کوچک و ساخت گلایدر مدنظر داریم؛ ابتدا اینکه منویات مقام معظم رهبری را مدنظر قرار دهیم، ثانیاً اینکه پاسداشت ارزشها و بخصوص شهدا را سرلوحه امور قرا دهیم. همچنین پُر کردن اوقات فراغت یکی از مهمترین مؤلفه هایی است که حوزه پرورشی به دنبال آن است و تلاش داریم استعدادها و توانمندیهای دانش آموزان را شناخته و در جهت کانال صحیح هدایت کنیم. در جریان کنار هم قرار گرفتن دانش آموزان رفتارهای اجتماعی خود را بهبود می بخشند و هیجانات کاذب از میان آنان رخت بر می بندد. وی مهمترین نکته در نکات پرورشی را شور و نشاط اجتماعی برشمرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران در ادامه افزود: تا می توانیم باید اهتمام جدی داشته باشیم که فرزندانمان را تا می توانیم از آسیب های اجتماعی مصون و محفوظ نگه داریم و تا می توانیم باید تاریخ اوراق زرین انقلاب اسلامی را ورق بزنیم. چون انقلاب ما ثمره خون هزاران شهید و مجروح می باشد و تا می توانیم باید پاسداشت ارزشها را داشته باشیم.

کریمی از سازمان دانش آموزی نیز تقدیر کرد که توانسته است در حدود پنج هزار نفر اوقات فراغت آنان را به نحو مطلوب پُر کند و ارزشهای انقلاب همراه با آموزه های دینی را برای آنان تشریح کرده و فعالیت های خلاقانه برای دانش آموزان داشته باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش شهر تهران به سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان اشاره کرد که نشان از همبستگی و عزم ملی دارد که فعل خواستن را به معنای واقعی صرف کردند.

در خاتمه از برگزیدگان تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار