سردار محمود حسینی: پشت دست خالی مان در جنگ، یک نیروی لایزال الهی جاری بود

تهران (پانا) - سردار محمود حسینی، معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در برنامه صبحگاه مشترک بسیج فرهنگیان مناطق 6، 7، 8، 11، 12 که در اداره کل آموزش و پرورش تهران برگزار شد جشن گرامی داشت سوم خرداد را جشن شکرگزاری اعلام کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۸۹۸
لینک کوتاه کپی شد
سردار محمود حسینی: پشت دست خالی مان در جنگ، یک نیروی لایزال الهی جاری بود

سردار حسینی با عنوان این موضوع که هر سال یادبود سوم خرداد را باید جشن شکرگزاری از خداوند عنوان کنیم، افزود: آن زمان که موضوع خرمشهر مطرح بود مردم ایران تنها بودند. با دست خالی اما پشت این تنهایی مادی یک نیروی لایزال الهی بود که تا امروز ما را از گزند دشمنان مصون نگه داشته است.
معاونت اقشار سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ افزود: وقتی انقلاب اسلامی به دست مردم شریف پیروز شد دشمنان ایران با هم ائتلاف کردند. در جهان آن روز در ظاهر دو قدرت شرق و غرب وجود داشت که علی الظاهر باهم دشمن بودند اما وقتی موضوع انقلاب اسلامی پیش آمد با هم متحد شدند و سعی کردند مقابل این جریان عظیم بایستند ولی مردم ایران با دست رد زدن به نوکری استکبار شعار امام (ره) را مبنی بر نه شرقی و نه غربی؛ جمهوری اسلامی را عملی کردند.
سردار حسینی با اشاره به اینکه دشمنان سال ها منتظر بودند تا ما مجدد به دامان شان بازگردیم، افزود: دشمنان از همان ابتدا با مکر و ترور نتوانستند کاری انجام دهند و این شد که با تهییج و تجهیز صدام، جنگ را به ایران تحمیل کردند. آن روزها می گفتند یک هفته ای کار ایران تمام است اما در روز ششم جنگ فهمیدند در چه باتلاقی افتاده اند و صدام اعلام کرد، حاضریم یکطرفه آتش بس کنیم و همان روز فهمید ادامه کار تا چه اندازه برایشان دشوار است.
وی افزود: از همان زمان که خرمشهر به دلیل عدم حمایت سقوط کرد 19 ماه گذشت تا عملیات «الی بیت المقدس» در تاریخ دهم اردیبهشت سال 61 آغاز شد. امام فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد و در مرحله به مرحله عملیات که تا بیست و چند روز ادامه داشت ما خدا را دیدیم. در تمامی عملیات های بعد از آن تا به امروز که چهل سال از انقلاب مان می گذرد ما در جای جای مرحله های سخت خدا را دیده ایم. از حمله داعش به عراق و سوریه برای گرفتن ایران گرفته تا جنگ افروزی این روزهای ترامپ ما خدا را دیده ایم.
همچنین در این برنامه صبحگاه مشترک محسن کمری زاده، فرمانده سازمان بسیج دانش آموزان و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با اشاره به آزادسازی خرمشهر گفت: رهبر معظم انقلاب به ما گفته اند که در جنگ فرهنگی و در شرایطی که تسلط سبک زندگی غربی وجود دارد کار برای ما دشوارتر است اما باید بدانیم با جهاد فرهنگی، آزادسازی خرمشهرها در پیش است.
کمری زاده با اشاره به نهادینه کردن فرهنگ خودمان افزود: این نوع جهاد فرهنگی نیازمند جنس معلم است تا بتوان با اقدامی معجزه گونه در این جهاد فرهنگی هم پیروز شد و پرچم اسلام را به صاحب اصلی اش برسانیم.
وی افزود: همانطور که ما برای دفاع از کیان انقلاب رزمندگان مان به خط شدند امروز هم برای حفظ عزت و استقلال هر کدام از ما باید مبعوث شویم و با توکل به خداوند به پیروزی برسیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار