سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین؛

بخش خصوصی فعال استان بسیار توانمند و کارآمد است

قزوین (پانا) - سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: بخش خصوصی در قزوین بسیار توانمند، باهوش و کاربلد است و در صورت حمایت جدی می تواند اشتغال و تولید استان را بخوبی مدیریت کند.

کد مطلب: ۹۱۶۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
بخش خصوصی فعال استان بسیار توانمند و کارآمد است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری قزوین،منوچهر حبیبی در کارگروه اشتغال که ظهر سه شنبه در استانداری برگزار شد اظهار داشت: اولویت امروز کشور و استان تولید، اشتغال و سرمایه گذاری است و این جلسات باید با جدیت دنبال شود تا در این مسیر بتوانیم کارها را روان کنیم.
وی بیان کرد: استان قزوین قطب اقتصادی کشور است چون قابلیت‌های خوبی دارد و موقعیت استان هم موجب شده در بخش‌های کشاورزی و صنعتی بتوانیم سرمایه گذاران خوبی را جذب کنیم.
حبیبی گفت: در سایه همت و تلاش بخش خصوصی و دولتی به عنوان قطب اقتصادی اثرگذار هستیم و بخش خصوصی توانمند و باهوشی داریم که ظرفیت خوبی برای اجرای طرح‌های مهم اقتصادی در سطح ملی و استانی دارد.
معاون اقتصادی استانداری قزوین اظهار داشت: افراد توانمند بخش خصوصی استان در سطح کشور ایده دارند و ما باید از آنها استفاده کنیم تا کارها شتاب گیرد و نتایج بهتری داشته باشد.
حبیبی اضافه کرد: بخش خصوصی سرمایه و قدرت اقتصادی استان محسوب می‌شود و قدرت چانه زنی ما را در کشور بالا برده است که باید قدردان آنها باشیم.
وی گفت: با جرأت باید اذعان کرد بخش خصوصی توان اداره استان قزوین را دارد و می‌تواند در اشتغال و تولید حرفی برای گفتن داشته باشد به همین دلیل باید از سوی دولت مورد حمایت جدی قرار گیرد تا توانمندی خود را نشان دهد.
معاون اقتصادی استانداری قزوین تصریح کرد: شاخص‌های اقتصادی استان در یکی دو سال گذشته بهتر شده و رو به رشد بوده و سرمایه گداری خارجی هم افزایش یافته و در عرصه سرمایه گذاری داخلی هم اتفاقات خوبی رخ داده است اما این شرایط باید بهتر شود.
وی بیان کرد: با تلاش همه مدیران لازم است کارها سرعت گیرد و در این شرایط برگزاری جلسات هفتگی در حوزه اشتغال، تسهیل و رفع موانع تولید ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار