معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین؛

اولین نشست هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب

قزوین (پانا) - اولین نشست هم اندیشی گام دوم انقلاب با حضور معاونان و رؤسای ادارات و حوزه های مختلف اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین و رؤسای تشکل های دانش آموزی روز شنبه 1398/2/21 در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش برگزار گردید.

کد مطلب: ۹۱۶۸۷۱
لینک کوتاه کپی شد
اولین نشست هم اندیشی بیانیه گام دوم انقلاب

حجت الاسلام و المسلمین علی انصاری معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداخت و گفت:مقام معظم رهبری در بیانیه ؛کارنامه انقلاب و برکات آن بیان کرده و نقشه راه آینده کشور را مشخص نموده اند و گام دوم انقلاب را دوره تمدن سازی معرفی می نمایند که در نهایت منجر به ظهور حضرت مهدی موعود (عجل الله) می شود.

وی افزود: بار سنگینی در اجرای بیانیه بر دوش آموزش و پرورش است که باید آن را در سطح مدارس تبدیل به یک گفتمان عمومی کنیم ، بیانیه خوانی در سطح مدارس راه اندازی شود .

پرورشی هر استان با موضوع بیانیه مطرح گردد و دوره های ضمن خدمت درخصوص بیانیه برای فرهنگیان برگزار گردد. تشکل های دانش آموزی به تبیین دستاورد های انقلاب برای امید بخشی به نسل جوان بپردازند.

در ادامه معاونین اداره کل به بیان نظرات و پیشنهادات مختلف در خصوص احصاء موضوعات مرتبط با نظام تعلیم و تربیت و ارایه راهکارهای پیشنهادی برای اجرایی شدن موارد مرتبط با آموزش و پرورش پرداختند .

در پایان هر یک از رؤسای تشکل های دانش آموزی برنامه های اجرایی خود را در این خصوص ارایه داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار