سفیر روسیه در ایران: فعالیت‌های تجاری با ایران را ادامه خواهیم داد

رشت (پانا) - سفیر روسیه با بیان اینکه روسیه یک کشور مستقل است ، تاکید کرد، ما برای ارتباط و تعامل با ایران از آمریکا مجوز نمی ‌گیریم.

کد مطلب: ۹۱۶۸۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سفیر روسیه در ایران: فعالیت‌های تجاری با ایران را ادامه خواهیم داد

لوان جاگاریان سفیر روسیه در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار گیلان و در مراسم معارفه سرکنسول جدید فدراسیون روسیه در رشت با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر مبادلات تجاری دو کشور در سال‌های اخیر گفت: به رغم وجود شرایط تحریم و تهدیدهای غرب، حمایت کامل خود از جمهوری اسلامی ایران را قاطعانه اعلام می‌کنیم.
لوان جاگاریان با اشاره به اقدامات آمریکا در موضوع برجام تاکید کرد: روسیه یک کشور مستقل است و ما برای ارتباط و تعامل با ایران از آمریکا مجوز نمی‌گیریم و با اطمینان می‌‌گویم فعالیت‌های تجاری با ایران را ادامه خواهیم داد.
استاندار گیلان هم با اشاره به افزایش 60درصدی مبادلات تجاری دو کشور گفت: بخش عمده صادرات و واردات کالا در بندر انزلی و آستارا مربوط به کشور روسیه است و گیلان در توسعه روابط دو کشور پیشگام است.
مصطفی سالاری به اراده سران دو کشور ایران و روسیه برای توسعه تجارت و افزایش ارتباطات دوجانبه هم اشاره کرد و گفت: تکمیل راه آهن رشت - آستارا پروژه مهم برای هر دو کشور است.
در پایان نشست استاندار گیلان با سفیر روسیه در ایران آندره گئورگیوویچ وادوف به عنوان سرکنسول جدید این کشور در رشت معرفی شد و رونوشت روانامه خود را تقدیم استاندار گیلان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار