نشست شورای توسعه و ترویج اقامه نماز آموزش و پرورش استان کردستان برگزار شد

سنندج (پانا) - همزمان با ماه مبارک رمضان و با حضور نماینده ولی فقیه در کردستان، اولین نشست شورای توسعه و ترویج نماز آموزش و پرورش استان در سال 98 برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست شورای توسعه و ترویج اقامه نماز آموزش و پرورش استان  کردستان برگزار شد

این نشست با حضور آیت الله حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در کردستان ، مدیر کل آموزش و پرورش استان، مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مسئول ستاد اقامه نماز کردستان، معاونین اداره کل و اعضای شورا در راستای توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز در مدارس برگزار شد .

نماینده ولی فقیه در کردستان در این نشست با اشاره به اهمیت و رسالت آموزش و پرورش و شکل گیری شخصیت دانش آموزان در دوران تحصیل، گفت: اگر دانش آموز در دوران مدرسه با نماز و معارف آن آشنا شوند با خداوند ارتباط قلبی پیدا می کند و برنامه ریزی در این راستا و اقامه نماز باعث رشد همه جانبه دانش آموزان می شود .

قربانی مدیر کل آموزش و پرورش کردستان نیز در این نشست با تبریک خجسته زاد روز حضرت امام حسن مجتبی ( ع ) از عنایت نماینده ولی فقیه در کردستان به آموزش و پرورش و رهنمود های وی در خصوص توسعه و تعمیق فرهنگ اقامه نماز، همکاری ستاد اقامه نماز استان و هم چنین از زحمات و جدیت معاونت پرورشی و فرهنگی و مجموعه دست اندر کار در راستای پیگیری برنامه های نماز تشکر کرد .

وی با اشاره به اهمیت نماز از منظر قرآن و احادیث و اولویت نماز در دستورات خداوندی ، گفت: در نزول قرآن و وحی کلام الهی، آیات مربوط به نماز در اولویت هستند و اینها نشانگر اهمیت و جایگاه نماز در میان فرائض الهی است .

هم چنین عظیمی مسئول ستاد اقامه نماز استان نیز با تقدیر از همکاری آموزش و پرورش کردستان در راستای اجرای برنامه های اقامه نماز در سطح ادارات و مدارس ، اقدامات انجام شده را مثبت ارزیابی کرد و خواستار تداوم همکاری و توسعه و تقویت برنامه ها در سطوح مختلف شد .

گفتنی است در ابتدای این نشست حجت الله نریمانی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان به تشریح دستورالعمل توسعه و ترویج اقامه نماز، ابلاغی وزارت ، ترکیب و شرح وظایف ستاد استان پرداخت و گزارشی از اقدامات ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش استان در سال 97 را ارائه کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار