استاندار خراسان رضوی :

بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای خوداشتغالی با معین‌های اقتصادی به مشارکت گذاشته می‌شود

مشهد (پانا) - استاندار خراسان رضوی با اعلام این خبر که اعتباری بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای خو اشتغالی با معین‌های اقتصاد مقاومتی به مشارکت گذاشته می‌شود، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری ایجاد اشتغال نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشد.

کد مطلب: ۹۱۶۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد
بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان برای خوداشتغالی با معین‌های اقتصادی به مشارکت گذاشته می‌شود

علیرضا رزم حسینی در مراسم افطار ایتام که در کمیته امداد برگزار شد، گفت: یکی از کارهای بسیار خوب امسال ما با کمک کمیته امداد و البته بقیه بخش های دولت این است که می خواهیم بر روی توامندسازی جوامع محلی از جمله روستاها متمرکز بشویم.
وی بیان کرد: قرار شد در استان حدود 400 میلیارد تومان اعتبار را که بخشی از آن مربوط به بانک ها و بخشی مربوط به کمیته امداد است را با معین های اقتصاد مقاومتی استان برای خود اشتغالی به مشارکت بگذاریم، البته سهمی هم معین ها در این خصوص خواهند گذاشت. بر این اساس فکر می کنم در سال جاری بتوانیم در حوزه خود اشتغالی نسبت به سال گذشته افزایش داشته باشیم.
استاندار خراسان رضوی در همین راستا افزود: کمیته امداد برای کمک به محرومان و در وهله دوم توامندسازی و کاهش مشمولان خود کمک های خوبی را انجام می دهد و دولت هم منابع مناسبی را در اختیار این کمیته گذاشته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار