در حاشیه بازدید مدیرکل آموزش و پرورش از حوزه امتحان نهایی عنوان شد:

آغاز فرآیند برگزاری امتحانات خردادماه 98

مشهد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در نخستین روز از برگزاری امتحانات نهایی، با حضور در یکی از مدارس ناحیه شش مشهد از روند برگزاری امتحان بازدید کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۸۳۰
لینک کوتاه کپی شد
آغاز فرآیند برگزاری امتحانات خردادماه 98

قاسمعلی خدابنده در حاشیه این بازدید گفت: شروع امتحانات نهائی متوسطه نظری از امروز 31 اردیبهشت ماه تا 25 خردادماه، شروع امتحانات نهائی فنی و حرفه ای از تاریخ 31 اردیبهشت لغایت 12 خردادماه 98، شروع امتحانات نهائی پیش دانشگاهی از 31 اردیبهشت تا 11 خردادماه، شروع امتحانات کاردانش از 31 اردیبهشت تا 28 خردادماه، شروع امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم متوسطه اول از 31 اردیبهشت تا 23 خردادماه 98 و شروع امتحانات هماهنگ منطقه ای پایه ششم ابتدایی از ابتدای خردادماه تا تاریخ 13 خردادماه انجام خواهد شد.

وی افزود: شروع امتحانات پایه های داخلی ابتدایی، راهنمایی و متوسطه استان نیز همزمان با امتحانات نهایی و هماهنگ خواهد بود.

خدابنده تصریح کرد: تعداد دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی و هماهنگ خردادماه 98 در استان خراسان رضوی، قریب به 307 هزار و 549 نفر می باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی اظهار کرد: کل حوزه های اجرای آزمون در پایه های دوازدهم، سوم نظری، پیش دانشگاهی و فنی و حرفه ای در استان خراسان رضوی 272 پایگاه می باشد و در 15 حوزه نیز تصحیح اوراق انجام خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار