در قالب طرح امداد فرهنگی کانون انجام شد؛

راه‌اندازی کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه

اهواز(پانا) - کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه از توابع شهرستان دشت آزادگان در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» با اهدا کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان راه‌اندازی شد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
راه‌اندازی کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه

کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه هم‌زمان با پایان یافتن سال تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی و آغاز برنامه‌های تابستانی با همکاری آموزش و پرورش، با اهدا 200 عنوان کتاب از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان تجهیز و آغاز به کار کرد.
در این مراسم که با حضور مدیر و دانش آموزان دبستان توحید شهر ابوحمیظه، مدیر روابط عمومی و مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان برگزار شد؛ کاروان پیک امید کانون به اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای کودکان و نوجوانان پرداختند.
ایستگاه‌های نمایش فیلم، قصه‌گویی، سرودخوانی، بازی و سرگرمی و نقاشی ازجمله برنامه‌های کاروان پیک امید کانون پرورش فکری کودکان در آیین افتتاح کتابخانه دبستان توحید شهر ابوحمیظه برای دانش آموزان بود.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان در راستای توسعه عدالت اجتماعی از آبان ماه سال 1397 با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌های هم‌سو در قالب طرح امداد فرهنگی «پیک امید» اقدام به اعزام کتابخانه‌های سیار خود به روستاهای محروم و مناطق کم برخوردار کرده است و در قالب همین طرح تاکنون به مناطق روستایی و شهری شهرستان‌های اندیکا، باغملک، لالی، نفت سفید، آبادان، دشت آزادگان، باوی و کارون سفر کرده است و در برنامه‌های خود به دیگر روستاهای محروم استان خوزستان سفر خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار