سنجری: نشست تخصصی «بهبود مدرسه از طریق اصلاح فرایند ها» برگزار شد

تهران (پانا) - نشست تخصصی در خصوص «بهبود مدرسه از طریق اصلاح فرایند ها» با ارائه مطالب اعضای هیات علمی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
سنجری: نشست تخصصی «بهبود مدرسه از طریق اصلاح فرایند ها» برگزار شد

حسین سنجری معاون پژوهش، برنامه ریزی و منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در این باره گفت: راه‌حل‌ها و تجارب اثربخش موجب می‌شود با توجه به شرایط و امکانات موجود مدارس در مسیر بهبود و اصلاح فرآیند‌ها گام برداشت.

او با اشاره به سیاست مدرسه محوری و برنامه ویژه مدرسه اظهار داشت: مدیران مدارس باید بر اساس مصوبات شورای عالی و در راستای برنامه ویژه مدرسه، کلیه امکانات، شرایط و ظرفیت های موجود مدرسه را بررسی و شناسایی نمایند.

سنجری ادامه داد: برنامه ویژه مدرسه از این جهت طراحی شده است که برخی از برنامه های درسی را بر اساس نیاز دانش آموزان در نظر بگیرند و بخشی از ساعات آموزشی بر اساس نیاز دانش دانش آموزان برنامه ریزی شود.

در ادامه مدیران مدارس در خصوص تجارب موفق خود و راهکارهایی که در مدرسه به کار گرفته اند تا اهداف آموزشی و پرورشی به درستی محقق شوند به گفتگو نشستند.

گفتنی است در این نشست تورانی سردبیر مجله «رشد معلم» و مرتضی مجدفر عضو هیئت تحریریه این مجله در خصوص «چگونگی بهبود مدرسه از طریق اصلاح فرایندها» مطالبی را ارائه نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار