برگزاری مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در فارس

شیراز (پانا) - رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس از برگزاری مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز با حضور 900 دانش‌آموز دختر و پسر منتخب از سراسر فارس در هفته سوم خردادماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۱۶۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مرحله استانی سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز در فارس

صدرالله زین العبادی گفت: پس از برگزاری مرحله منطقه ای سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی 14 منطقه در سطح استان فارس، از نزدیک به 10 هزار شرکت کننده در این مرحله ، حدود 900 دانش‌آموز دختر و پسر موفق به راهیابی به مرحله استانی این مسابقات شدند.

رئیس اداره امور قرآنی، نماز و عترت آموزش و پرورش فارس گفت: این مسابقات در دوبخش آوایی وپژوهشی برگزار شد که بخش آوایی آن شامل رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و تحقیق، مداحی، حفظ عمومی و حفظ ویژه شامل حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و همچنین حفظ کل قرآن است.

او گفت: در بخش پژوهشی این مسابقات نیز دانش آموز در زمینه انشای نماز ، احکام ،نهج البلاغه،صحیفه سجادیه وتفسیر قرآن به هم به رقابت پرداختند.

زین العبادی گفت: مرحله استانی این مسابقات نیز درهفته سوم خردادماه 98 به مدت دو روز در شهر شیراز برگزار خواهد شد و دانش آموزان منتخب این مرحله در دو گروه دختران و پسران به رقابت می پردازند تا در نهایت 74 نفراز آنها به عنوان منتخبین استانی به مسابقات کشوری اعزام شوند.

رئیس اداره امور قرآنی ،نماز و عترت آموزش و پرورش فارس ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقات در هفته دوم تیرماه و هفته اول مردادماه 98 برگزار می گردد که میزبان بخش آوایی آن شهر زنجان و میزبان بخش پژوهشی نیز مشهد مقدس است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار