در فرودگاه گرگان:

استقبال گرم مسئولین آموزش و پرورش گلستان از حافظ کل قرآن کریم

مسئولین آموزش و پرورش گلستان در فرودگاه گرگان از محمدرضا ولی محمدی، دانش‌آموز گمیشانی حافظ کل قرآن کریم که از مسابقات بین اللملی قرآن کریم کشور امارات، بازگشته بود استقبال کردند.

لینک کوتاه کپی شد
استقبال گرم مسئولین آموزش و پرورش گلستان از حافظ کل قرآن کریم

ولی محمدی که به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران با دعای خیر علما و بدرقه مردم و مسئولا به مسابقات بین المللی قرآن کریم در کشور امارات اعزام شده بود، صبح امروز 31 اردیبهشت 98 وارد فرودگاه گرگان شد و مورد استقبال گرم احسان گوهری راد مدیرکل آموزش و پرورش گلستان، دیگر مسئولان آموزش و پرورش استان و شهرستان و جامعه قرآنی قرار گرفت.

آموزش و پرورش استان گلستان برای نخستین بار در سال 98 با اعزام دانش‌آموزان امیر حسین رحمتی در رشته قرائت قرآن کریم و محمدرضا ولی محمدی در رشته حفظ کل قرآن کریم به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مسابقات بین المللی، در بین سایر استان ها موفقیت خوبی کسب کرده است.
بیست و سومین دوره مسابقات بین المللی کشور امارات 15 اردیبهشت تا سوم خرداد ماه 1398 مقارن با اول تا 20 ماه مبارک رمضان در دوبی برگزار می‌شود.
مسابقات بین المللی قرآن کریم کشور امارات متحده عربی همه ساله به همت حاکم دبی موسوم به جایزه بزرگ دبی در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

تاکنون ۲۲ دوره از این مسابقات برگزار شده است که به دلیل میزان جوایز ارزنده ای که به متسابقین داده می‌شود حدود 90 کشور در این مسابقات حضور دارند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار