مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: اجرای طرح ملی حامی در 48 مدرسه استان

بیرجند(پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با اجرای طرح ملی حامی 48 مدرسه استان به صورت آزمایشی خواهر خوانده شدند.

کد مطلب: ۹۱۶۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: اجرای طرح ملی حامی در 48 مدرسه استان

محمد علی واقعی صبح امروز در مراسم انعقاد پیمان نامه این طرح اظهار کرد: این پیمان نامه بین مدارس مبدأ یا همان برخوردار با مدارس مقصدیا همان غیر برخوردار امضا شده و 48 آموزشگاه به صورت دو به دو در این طرح مشارکت می کنند.

او اضافه کرد: طرح حامی در راستای مدرسه محوری و گسترش عدالت آموزشی و تربیتی و کاهش محرومیت و افزایش مشارکتهای مردمی ، تعاملات و تبادلات فرهنگی بین مناطق مختلف استان برگزار می شود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، ایجاد ارتباط و همدلی و تقویت حسن نوع دوستی و وطن دوستی، ترویج فرهنگ شکر گذاری ، مثبت اندیشی و تقویت احساس تعلق به مدرسه و جامعه، ارتقاء فرهنگ عمومی مشارکت، ایجاد تسهیلات و ساز و کارهای تشویقی و انگیزشی برای بسط فرهنگ نیکو کاری ، تعاون ، مشارکت پذیری و مشارکت جویی را از مهمترین اهداف کیفی این طرح ملی برشمرد.

واقعی فراهم آوردن فرصت های متنوع تربیتی برای پاسخگویی به نیازهای دانش آموزان مناطق محروم و شکوفایی و پرورش استعدادهای آنان را هدف دیگر این طرح دانست و افزود: همه شهرستانها تحت پوشش طرح حامی قرار می گیرند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان این که حمایت مدارس از یکدیگر شامل امور خدماتی ، پشتیبانی ، پرورشی ، ورزشی و آموزشی می شود، تصریح کرد: این پیمان نامه به صورت نمادین بین دبیرستان های شهید طوبی تاجریزی با هنرستان ام البنین و دبیرستانهای علامه حلی با دبیرستان 15 خرداد انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار