کودکان ونوجوانان نیشابوری برسرسفره ضیافت الهی

نیشابور (پانا ) - همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 3 نیشابور بر سر یک سفره افطار کردند.

کد مطلب: ۹۱۶۶۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کودکان ونوجوانان نیشابوری برسرسفره ضیافت الهی

مسئول کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور اظهار کرد: همزمان با میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی (ع) در این مهمانی که با هدف تقویت حس دینی در بین کودکان و نوجوانان برگزار شد اعضای کودک و نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز 3 نیشابور بر سر یک سفره افطار کردند.

زهره اکبرآبادی گفت : این برنامه جهت ایجاد نشاط معنوی در کودکان ونوجوانان روزه‌دار ٩ الی16 سال پیش بینی شده بود که با اقبال خوبی مواجه گردید.

وی خاطرنشان کرد:ما به دنبال ترغیب و تشویق کودکان به روزه‌داری، تشخص بخشیدن به کودکان روزه‌دار، انتقال مفاهیم کلیدی و بنیادین دینی جهت فهم روزه و روزه‌داری، انتقال ارزش‌های اعتقادی جهت پیوند عاطفی و عقلانی کودک با خداوند هستیم .

اکبرآبادی یادآورشد: در این مراسم همچنین تکریم شعائر ماه مبارک رمضان در بستری از سبک زندگی ایرانی-اسلامی آموزش داده شد .

مسئول مرکز شماره سه کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان نیشابور تصریح کرد: ایجاد فضایی پر نشاط و مطابق با سلیقه کودکان ونوجوانان روزه دار، در کنار ایجاد یک محیط معنوی مهمترین مؤلفه این گونه مراسمات در مناطق محروم وحاشیه شهر است که با اهتمام خیرین رقم خورده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار