پاسخ سخنگوی دستگاه قضا درباره زمان انتشار سند تحول قوه قضاییه

تهران (پانا ) - سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه اجرای سند تحول قوه قضاییه آغاز شده است، گفت برای زمان‌بندی برنامه‌های سند تحول قوه قضاییه زمان‌بندی کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت تعیین شده است به طوری که درباره برنامه کوتاه مدت ظرف زمانی ۶ ما از آغاز مسئولیت رئیس قوه قضاییه در نظر گرفته شده است.

کد مطلب: ۹۱۶۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ سخنگوی دستگاه قضا درباره زمان انتشار سند تحول قوه قضاییه

غلامحسین اسماعیلی در سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار پانا مبنی بر اینکه در اولین نشست خبری با خبرنگاران،
مهم‌ترین محورهای سند تحول قوه قضاییه مطرح شد و امروز هم به یکی دیگر از محورها اشاره شد، جزئیات بیشتر از این سند چه زمانی منتشر می‌شود؟ گفت: در ارتباط با سند تحول قوه قضاییه همانطور که در ابلاغ صادره از سوی رهبری مشاهده شد، موارد مورد تاکید ایشان مطرح شد و رهبری تاکید کردند برای تحقق برنامه‌های سند تحول برنامه زمان‌بندی پیشنهاد شود.
سخنگوی قوه قضاییه تصریح کرد: با شروع به کار ریاست قوه قضاییه یکبه‌یک در ارتباط با برنامه‌های کلی سند تحول، برنامه‌های اجرایی نوشته خواهد شد و به عناوین کلی در ذیل فرمایشات رهبری پرداخته می‌شود.
وی تصریح کرد: برای زمان‌بندی برنامه‌های سند تحول قوه قضاییه زمان‌بندی کوتاه مدت،میان مدت و بلندمدت در نظر گرفته شده است به طوری که درباره برنامه کوتاه مدت ظرف زمانی ۶ ماه از آغاز مسئولیت رئیس قوه قضاییه در نظر گرفته شده است که تا هفته قوه قضاییه خواهد بود، البته اکنون برخی برنامه‌های سند عملا اجرایی می‌شود که می‌توان به موضوع طولانی شدن فرایند پروند‌ه‌ها اشاره کرد که تسریع در این موضوع در دستور کار است و برنامه عملیاتی برای تعیین تکلیف آن اجرا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار