معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک : آموزش و اطلاع رسانی در حوزه سلامت از اقدامات مهم آموزش و پرورش است

قرچک(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش قرچک گفت: یکی از اقدامات مهم و خوبی که در آموزش و پرورش می‌توانیم برای سلامتی شهروندان انجام دهیم اطلاع رسانی و آموزش در حوزه سلامت است.

کد مطلب: ۹۱۶۶۷۴
لینک کوتاه کپی شد
معاون پرورشی و تربیت بدنی  آموزش و پرورش قرچک : آموزش و اطلاع رسانی در حوزه سلامت  از اقدامات مهم آموزش و پرورش است

مهدی دهقانی به مناسبت روز جهانی فشار خون و آغاز بسیج ملی کنترل فشار خون اظهار داشت: کنترل و چکاب همکاران فرهنگی در اداره آموزش و پرورش به همت واحد سلامت و تندرستی در حال انجام است .

او گفت: روز جهانی فشار خون با شعار فشار خون بدانیم و اقدام کنیم از برنامه های مهم سلامت شهروندی در جامعه است .

دهقانی افزود: موضوع فشار خون از مواردی است که سلامت جامعه امروزی آیا با توجه به وضعیت سبدغذایی موجود سلامتی شهروندان را تهدید می کند .

این مسئول بیان داشت: کنترل و پیشگیری فشار خون موجب صرفه‌جویی مالی در جامعه می شود پس شعار پیشگیری بهتر از درمان است باید در جامعه نهادینه و ماندگار شود .

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر با توجه به آمار ارائه شده توسط مسوولان بهداشت نزدیک به یکصد هزار نفر از مردم به خاطر فشار خون سلامتی خود را از دست می دهند .

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: یکی از اقدامات مهم و خوبی که در آموزش و پرورش می‌توانیم برای سلامتی شهروندان انجام دهیم اطلاع رسانی و آموزش در خصوص خطرات ناشی از فشار خون است، آموزش و اطلاع رسانی می تواند در بحث مالی نیز کمک شایانی به وضعیت اقتصادی کشور بکند .

/خبرنگار : توحید عظیمی /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار