کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی خیرین در جشن گلریزان شیراز

شیراز (پانا) - رییس نمایندگی ستاد دیه استان فارس گفت: خیرین داوطلب در جشن گلریزان شیراز بیش از ۲ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان کمک کردند که با این میزان کمک می‌توان بیش از ۲۲۰ زندانی را از زندان آزاد کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۶۶۹
لینک کوتاه کپی شد
کمک بیش از ۲ میلیارد تومانی خیرین در جشن گلریزان شیراز

اصغر تراب پور با بیان اینکه سال گذشته در مجموع ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان در جشن گلریزان شیراز جمع شد، افزود: امسال ۸ جشن گلریزان تاکنون در شهرستان و شهر‌های فارس برگزارشده و تا پایان ماه مبارک رمضان برگزاری جشن گلریزان ادامه دارد و امیدواریم که شاهد افزایش کمک‌های مردمی نسبت به سال قبل باشیم.

او ادامه داد: به همت ستاد دیه و کمک خیران سال گذشته ۵۲۴ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد که ۴۴ درصد از زندانی‌ها را تشکیل میدادند از زندان‌های استان فارس آزاد شدند.

تراب پور افزود: با توجه به برگزاری جشن‌های گلریزان در شهرستان‌های داراب، فیروزآباد، جهرم، اقلید، قیر و کارزین تاکنون مبلغ ۶۹۵ میلیون تومان جمع‌آوری شده است.

مدیر عامل ستاد دیه فارس با بیان اینکه استان فارس در کمک به زندانیان جرایم غیر عمد رتبه اول کشور را دارد، تصریح کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق شماره حساب ۱۱۹۹ بانک رسالت، شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ و یا با شماره‌گیری #101010*4*733*

کمک‌های نقدی خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد اهدا کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار