سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک:

سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک: فرهنگ‌سازی مناسب انگیزه جرم را در سطح جامعه کاهش می دهد

قرچک (پانا) - سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک گفت: بافرهنگ سازی مناسب و اقدامات کارشناسانه میتوان انگیزه جرم را در سطح جامعه کاهش داد.

کد مطلب: ۹۱۶۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک: فرهنگ‌سازی مناسب انگیزه جرم را در سطح جامعه کاهش می دهد

غلامرضا بختیاری در جلسه کمیته فرهنگی مبارزه با مواد مخدر که با حضور اعضا ستاد مبارزه با مواد مخدر در سالن اجتماعات ثقلین، اظهار داشت: مدارس بهترین مکان برای فرهنگ‌سازی در خصوص مبارزه با مواد مخدر هستند چراکه اقدامات فرهنگی، برگزاری کلاس‌های آموزش خانواده و مشاوره راه‌های مبارزه با مواد مخدر ازنظر فرهنگی است.

او گفت: در راستای این فرهنگ‌سازی می‌توانیم از پتانسیل بانوان در پارک‌ها استفاده کنیم و سازمان‌های مردم‌نهاد می‌توانند نقش بسزایی در این خصوص ایفا کنند.

سرپرست مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک افزود: در مدارس، پارک‌ها، کانون‌های تربیتی مشکلات افراد مورد دار بررسی و در صورت نیاز از طریق بهزیستی و شبکه بهداشت رسیدگی شود.

بختیاری بیان کرد: با فرهنگ سازی مناسب و اقدامات کارشناسانه انگیزه جرم را در سطح جامعه کاهش می دهد و می‌توانیم در بعضی مواقع معایب را عنوان کنیم.

این مسوول در ادامه تأکید کرد: رسالت اصلی آموزش‌وپرورش دادن آموزش به دانش آموزان و دانشجویان در حوزه‌های مختلف است و می‌طلبد کارهایی که در حوزه مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد صورت می‌گیرد از شعار خارج‌شده و بیشتر به عمل تبدیل شود.

او یادآور شد: استفاده از فضای مجازی و آموزش از طریق فضای مجازی می‌تواند تأثیرگذار باشد چراکه اقشار مختلف مردم با آن سروکار دارند.

بختیاری گفت: تأمل اعضاء ستاد با یکدیگر بیشتر شود، طرح‌ها و برنامه‌ها هدفمند دنبال شود، کلاس‌های آموزشی برای همه سنین برگزار شود و درنهایت مشکلات موجود با شفافیت بیشتری مطرح شود تا جامعه هدف با مشکلات و آسیب‌های موجود اطلاع داشته باشند.

/خبرنگار :توحید عظیمی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار