ثبت‌نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری آغاز شد

ساری (پانا) - هم‌زمان با فصل تابستان و اجرای طرح اوقات فراغت، کلاس‎های تابستانه‌ کانون پرورش فکری مازندران از گروه سنی کودک ونوجوان ثبت نام می‌کند.

کد مطلب: ۹۱۶۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام کارگاه‌های اوقات فراغت کانون پرورش فکری آغاز شد

ایمان فلاحت‌پیشه معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اعلام این خبر گفت: «این کانون با 40 بیش از عنوان فعالیت در بخش‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، فعالیت‌های دینی و علمی ویژه گروه سنی کودک و نوجوان در طول سال فعالیت می‌کند.»

او اعلام کرد که مراکز فرهنگی و هنری کانون در ایام تابستان با برگزاری کارگاه‌های ویژه و با بکارگیری مربیان و مدرسان با تجربه و کار آزموده در صدد غنی سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تلاش می‌کند تا در رشته‌های متعدد، کودکان ونوجوانان را در جهت شناسایی و پرورش استعداد‌های‌شان یاری نماید.

فلاحت‌پیشه با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین هدف کانون، شناسایی و پرورش استعداد کودکان و نوجوانان است، برپایی کارگاه‌های ویژه را در گسترش و تعمیم فعالیت‎ها درسطح وسیعوسیع‌تر مؤثر دانست.

معاون فرهنگی کانون مازندران هدف از برگزاری چنین کارگاه‌هایی را تحت پوشش قراردادن تعداد بیشتری از کودکان ونوجوانان- شناسایی و پرورش تخصصی استعداد کودکان ونوجوانان- بهره برداری بیشتر از ظرفیت‌ها و امکانات موجود در سطح استان عنوان کرد.

به گفته او امسال نیز هم‌زمان با فصل تابستان، 27 مرکز ثابت فرهنگی و هنری کانون در سطح استان مازندران با برگزاری بیش از 25 رشته فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی در مقطع سنی 4 تا 16 سال ثبت نام می کند.

علاقمندان به شرکت در این کلاس‌ها می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکز فرهنگی و هنری کانون های پرورش فکری شهرهای محل سکونت خود مراجعه نمایند.

طرح اوقات فراغت کانون پرورش فکری در رشته های قرآن- نقاشی- خوشنویسی - نمایش عروسکی- سفالگری(چرخ و دست) - عکاسی- کاردستی- عروسک سازی- کارگاه های ادبی شعر، داستان و نوشتن خلاق- طراحی، پویا نمایی- نجوم- رباتیک- فیلم سازی- موسیقی و سایر فعالیت‌ها از علاقه‌مندان ثبت نام به‌عمل می‌آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار