در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی قرآن در مشهد انجام شد:

تجلیل از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان غرفه برتر در حوزه کودک و نوجوان

مشهد (پانا) - در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی قرآن در مشهد، از غرفه " اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی" به عنوان غرفه برتر در حوزه "کودک و نوجوان " تقدیر شد.

کد مطلب: ۹۱۶۶۱۴
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی به عنوان غرفه برتر در حوزه کودک و نوجوان

در مراسم اختتامیه نمایشگاه بین المللی قرآن در مشهد که دوشنبه شب و باحضور استاندار و جمعی دیگر ا مدیران استان در تالار همایش نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شد، از غرفه " اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی" به عنوان غرفه برتر در حوزه "کودک و نوجوان " تقدیر شد.

قاسمعلی خدابنده مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی هم در حاشیه حضور در مراسم اختتامیه این نمایشگاه باحضور در غرفه اداره کل از فعالیت های انجام شده در این بخش بازدید کرد.

وی بااشاره به این که فعالیت های حوزه قرآن ، عترت و نماز به عنوان یکی از اصلی ترین محورهای برنامه اجرایی این سازمان مطرح است افزود : جهت دهیبیش از پیش مدارس به سمت فعالیت های قرآنی می تواند زمینه ساز تربیت نسلی انقلابی و دیندار برای آینده کشور باشد.

وی توجه به نهضت حفظ جزء سی قرآن کریم در مدارس استان را یکی از برجسته ترین اقدامات در این بخش دانست و گفت : قطعا با تمرکز بر روی این برنامه ها شاهد افزایش کیفی و کمی برنامه های مرتبط با قرآن در مدارس خواهیم بود.

خدابنده به استقبال بسیارخوب دانش آموزان و اولیاء آن ها از این نمایشگاه هم اشاره ای داشت و تاکید کرد: فعالیت های قرآنی آموزش و پرورش استان در این نمایشگاه در 14 شاخص از جمله مسابقات قرآن، عترت و نماز، محفل انس با قرآن و نماز، نهضت حفظ جزء سی قرآن کریم و سایر فعالیت های این حوزه تنظیم و طبقه بندی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار