فولادوند: پایه کیفیت آموزشی در مدارس شهر تهران، ساماندهی است

تهران (پانا) - جلسه ساماندهی نیروی انسانی آموزش و پرورش منطقه9 با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرتهران و هیات همراه در اتاق شورای منطقه9برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۶۱۱
لینک کوتاه کپی شد
فولادوند: پایه کیفیت آموزشی در مدارس شهر تهران، ساماندهی است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش شهر تهران، جلسه ساماندهی نیروی انسانی منطقه9 با حضور عبدالرضا فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهرتهران و هیات همراه در اتاق شورای منطقه9بر گزار شد.

درابتدای این جلسه محسنی نسب مدیر منطقه 9 ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) و عرض خیرمقدم به مدیر کل و اعضای کارگروه ساماندهی اداره کل شهر تهران، گزارشی از عملکرد کمیته ساماندهی منطقه را در سال گذشته بیان نمود.

سپس ابوالقاسم حدادی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی اداره کل شهر تهران، گفت: ما در کنار شما هستیم و نه در روبروی شما لذا استفاده از نیروهای موظف به صورت بهینه و با توجه به کمبود نیروی انسانی ، باید الویت اول ساماندهی استفاده از نیروها در کلاس درس باشد.

در ادامه عدالت آذر در مورد کمبود نیرو در منطقه و بکار گیری نیروها با توجه به ابلاغ توضیحاتی را بیان کرد و ملاک آمار دانش‌آموز و فرهنگیان را آخرین هفته شهریور عنوان نمود.

در ادامه فولادوند مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن تشکر ازتلاش و همکاری اعضای کمیته ساماندهی در سال گذشته، آماری از بازنشستگان سال جاری ارائه داد و بیان داشت: حدود 14 هزار نیروی انسانی در شهر تهران کمبود خواهیم داشت که در این امر با نمایندگان استان، مقام عالی وزارت و شورای عالی استان مکاتباتی صورت گرفته و در حال حاضر باید مدیریت هنرمندانه برای ساماندهی نیروها انجام شود.

دراین جلسه فولادوند تأکید داشت: پایه کیفیت آموزشی در مدارس شهر تهران، ساماندهی است و مجموعه اداره کل و مناطق اجزای لاینفکی هستند که به هم تنیده‌اند و باید در تمام موارد با هم همکاری داشته و در کنار هم باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار