جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در بهاباد برگزارشد

بهاباد (پانا) - به مناسبت میلاد با سعادت حضرت امام حسن مجتبی کریم اهل بیت (ع) مراسم جشن باشکوهی با حضور اقشار مختلف مردم در مسجد امام حسن (ع) بهاباد برگزارشد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در  بهاباد برگزارشد

حجت الاسلام سعید علی آبادی مسئول تعلیم وتعالی ناحیه مقاومت بسیج وامام جماعت مسجد درسخنانی با تبریک ماه مبارک رمضان وولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام به ویژگی ها و شخصیت زندگی آن حضرت پرداخت و گفت : امام حسن علیه السلام به رسول خدا صلّی الله علیه و آله و سلّم از همه شبیه‌تر بود. زیبایی بی‌نظیری داشت.رنگش سفید بود و اندکی متمایل به سرخ، چشمانش درشت و سیاه، و محاسنش انبوه. جثه‌ای قوی، تنومند و چهارشانه داشت. مویش مجعد (فردار) و قامتش متوسط بود.

این روحنی برجسته به مهمترین حادثه در زندگی امام حسن علیه‌السلام اشاره کرد و گفت : مهمترین حادثه در زندگی امام حسن علیه‌السلام جریان صلح معاویه با آن حضرت است. تحلیل این حادثه ضروری به نظر می رسد زیرا خود امام صلحش را حجتی بر آیندگان می‌داند؛ یعنی بر اساس عملکرد حضرت، وظیفه انسان نیز در شرایط مشابه با آن زمان، صلح و مصالحه است.

وی بابیان اینکه امام حسن(ع) در سخن و سخنوری بی همتا و یک شخصیت اجتماعی به تمام معنا بودند و مردم با دیدن حضرت تابلوی بدیع انسانیت را مشاهده می‌کردند افزود : : امام حسن مجتبی (ع) اسوه کاملی از مدارا و ملاطفت با مردم بود.

این مراسم با برنامه های شاد ومتنوع نظیر اجرای مسابقه و سرگرمی ،قرائت شعر و اجرای گروه تواشیح شهید حاج حسن دانش و اجرای نورافشانی بود .

همچنین به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام مجلس جشن با شکوهی با حضور اقشار مختلف مردم ولائی بهاباد در کنار قبور مطهر شهدای گمنام برگزارشد ..

انتهای پیام /

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار