وزیر راه و شهرسازی : خراسان جنوبی جزو نادر استان‌هایی است که پروژه مسکن مهر آن به اتمام رسیده است

بیرجند(پانا) - وزیر راه و شهرسازی گفت: خراسان جنوبی جزو نادر استان‌هایی است که پروژه مسکن مهر آن به اتمام رسیده و این اقدام در نوع خود کم نظیر است.

کد مطلب: ۹۱۶۵۷۲
لینک کوتاه کپی شد
وزیر راه و شهرسازی : خراسان جنوبی جزو نادر استان‌هایی است که پروژه مسکن مهر آن به اتمام رسیده است

با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون هماهنگ کننده ارتش و استاندار خراسان جنوبی با افتتاح ۷۹۸ واحد تعاونی مسکن مهر مرکز آموزش۰۴ارتش در بیرجند، جشن اختتامیه مسکن مهر در این استان برگزار شد.

ساخت این واحد ها از سال 93 آغاز شده است و هر واحد از این مسکن ها 100 جشن اختتامیه مسکن مهر در خراسان جنوبی متر مربع زیربنا دارد و به همه امکانات خدماتی مجهز است.

برای ساخت این واحد ها 90 میلیارد تومان هزینه شده است و 30 تا 90 میلیون تومان برای هر واحد آورده متقاضیان بوده است.این طرح 126 هزار متر مربع زیر ربنا دارد.

اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفت: خراسان جنوبی جزو نادر استانهایی است که پروژه مسکن مهر آن به اتمام رسیده و این اقدام در نوع خود کم نظیر است.

مراسم اختتامیه مسکن مهر استان به جز تعداد محدود واحد در خراسان جنوبی است که در شهرهای زیر 25 هزار نفر 60 واحد باقی مانده و در مراجع قضایی پروژه آن قرار دارد و باید دادگاه تصمیم گیری کنند.

همچنین 33 واحد نیز مربوط به شرکت توسعه و عمران موقوفات در حال اجراست و حدود 18 واحد هم که خود اعضا برای تحویل واحد علیرغم اظهارنامه برای تعیین تکلیف واحدشان مراجعه نمی کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار