مدیرآموزش و پرورش ملارد: زیر ساخت توسعه کشور در راستای توجه ویژه به آموزش و پرورش است

ملارد(پانا) - یازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان ملارد با حضور امام جمعه، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، مسئول مجمع خیرین مدرسه ساز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و سایر مسئولین در تالار آوین منطقه برگزار شد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرآموزش و پرورش ملارد: زیر ساخت توسعه کشور در راستای توجه ویژه به آموزش و پرورش است

در این برنامه حجت الاسلام حسینی امام جمعه ملارد در سخنانی گفت: اعمال اگر از نظر ما فراموش شوند، لیکن مدرسه سازی عملی جهت ذخیره معنوی آخرت ما همیشه در معرض دید همگان قرار خواهد داشت.

توکلی کجانی فرماندار ملارد نیز سخنران بعدی مراسم بود که با اشاره به رشد طبیعی جمعیت و عوامل جنبی از جمله مهاجرت ضرورت توجه به تاسیس واحدهای آموزشی جدید را ضروری دانست و افزود: ما باید تا پایان برنامه توسعه ششم 260کلاس درس در ملارد داشته باشیم.

او بیان کرد: درروند ساخت مدارس دولتی خوب عمل نکردیم و با مهاجرت‌های غرب استان تهران نیازمند مشارکت همه دستگاهها و ارگانها و حضور خیرین مدرسه ساز در امر خداپسندانه مدرسه سازی هستیم.

رضایی فر مدیر آموزش و پرورش ملارد هم سخنران بعدی این جلسه بود که در بیاناتش زیر ساخت توسعه کشور در راستای توجه ویژه به آموزش و پرورش برشمرد و ملارد را شهرستانی دانست که از لحاظ پرورش نخبه های علمی وسایر رشته ها سرآمددر کشور است.

او افزود: در مبحث آموزش و پرورش با مشکلات مهمی روبه رو هستیم که از آن جمله به 140 واحد آموزشی با حضور چهل دانش آموز، مدارس دو شیفته، دوازده مدرسه با قدمت بالای چهل سال و 180 مدرسه غیر استاندارد با کمبود وسایل کمک آموزشی میتوان اشاره کرد.

در این برنامه که با حضور منوچهر محمدی کارگردان و جواد عزتی بازیگر همراه بود، پس از تجلیل از خیرین مدرسه ساز در گلریزانی که جهت امرخداپسندانه مدرسه سازی انجام شد، حاضرین با کمک‌های مالی و تعهد ساخت کلاس و واحد آموزشی مبلغ 23میلیارد تومان را اهدا کردند.

/خبرنگار: ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار