مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی :ایمنی راه و حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه است

بیرجند(پانا) ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ایمنی راه و حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه است که امیدواریم با اجرا و اتمام پروژه‌های ایمن سازی شاهد کاهش نقاط حادثه خیز باشیم.

کد مطلب: ۹۱۶۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی :ایمنی راه و حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه است

عملیات بهسازی و ایمن سازی محورهای کویری خراسان جنوبی با حضور معاون وزارت راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، مدیرکل دفتر نگهداری راه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مسئولان استان به بهره‌برداری رسید.

جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی در حاشیه این مراسم اظهار داشت: ایمنی راه و حمل و نقل از اولویت‌های وزارت راه است که امیدواریم با اجرا و اتمام پروژه‌های ایمن سازی شاهد کاهش نقاط حادثه خیز باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: امروز با حضور وزیر راه و هیئت همراه در استان پروژه احداث استراحتگاه کویری و ساماندهی میدان دیگ رستم در محور دیهوک ـ راور و میدان سه راهی جعفرانی در محور طبس- اصفهان با اعتباری 14 ملیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

او افزود: همچنین با تبدیل 7 دستگاه آبنما به پل بهسازی 7.2 کیلومتر از محور دیهوک ـ راور با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: تاکنون از 27 نقطه پر تصادف استان 7 نقطه ایمن سازی و عملیات اجرایی 5 نقطه دیگر در دست اجراست و در سفر وزیر راه عملیات اجرایی سه نقطه جدید آغاز شده است.

شهامت تصریح کرد: ایمن سازی سه راهی منطقه ویژه اقتصادی با اعتباری بیش از 33 ملیارد ریال، مبادی ورودی بیرجند سایت مقابل پلیس راه با اعتبار 7 میلیارد ریال و ضلع غربی میدان شهدای عبادی نیز با اعتباری بیش از 24 ملیارد ریال آغاز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار