نیکوکاران کاشانی شش میلیارد و 380 میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

کاشان ( پانا) - رئیس زندان کاشان گفت: نیکوکاران این شهرستان در جشن گلریزان امسال مبلغ شش میلیارد و 380 میلیون ریال برای آزادی محکومان مالی کمک کردند.

کد مطلب: ۹۱۶۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
نیکوکاران کاشانی  شش میلیارد و 380 میلیون ریال در جشن گلریزان کمک کردند

به گزارش پانا کاشان ، سید رضا موسوی در جشن گلریزان نیکوکاران برای آزادی زندانیان غیر عمد اظهار کرد: با کمک ستاد دیه ، سال گذشته 242 نفر آزاد شدند که مجموع بدهی مالی این تعداد رقمی معادل 215 میلیارد و 169 میلیون و 459 هزار ریال بود.

وی افزود: از مجموع 242 نفر محکوم آزاد شده در سال گذشته، 129نفر از آنان بدهکاران مالی، 74 نفر محکومان پرداخت مهریه، 32 نفر نیز محکومان پرداخت دیه تصادف و هفت نفر نیز زندانی پرداخت نفقه بودند.

وی تصریح کرد: : برای آزادی 72 نفر از زندانیان مبلغ چهار میلیارد و 466 میلیون ریال توسط ستاد دیه کاشان و تعداد 59 نفر مبلغ هشت میلیارد و 230 میلیون ریال از ستاد دیه کشور کمک جذب شده است.

رئیس زندان کاشان گفت: دو نفر توسط کمیته امداد،44 نفر با دریافت وام قرض الحسنه صندوق جاوید کاشان، 14 نفر از طریق مشاوره و مددکاری و 23 نفر نیز از طریق وام قرض الحسنه بانک عامل و 25 نفر از این افراد با پرداخت مبلغ سه میلیارد و 961 میلیون ریال از محل کمک سازمان زندان ها در سال گذشته آزاد شدند.

موسوی افزود: از مجموع مددجویان زندان کاشان، 192 نفر محکوم به پرداخت جزای نقدی هستند که 163 نفر از آنها، بدهکاران مالی، 28 نفر متعهدان پرداخت مهریه و نفقه و یک نفر نیز محکوم به پرداخت دیه ناشی از حوادث رانندگی شامل می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار