نرخ مصوب ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم در سال ۱۳۹۸ اعلام شد

قم (پانا) - مصوبه شورای اسلامی شهر قم نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های درون شهری از ابتدای خرداد ماه سال ۱۳۹۸ را مشخص کرد.

کد مطلب: ۹۱۶۵۳۷
لینک کوتاه کپی شد
نرخ مصوب ناوگان اتوبوسرانی شهرداری قم در سال ۱۳۹۸ اعلام شد

عباس ذاکریان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اعلام خبر ابلاغ مصوبه شورای اسلامی شهر قم در خصوص نرخ کرایه اتوبوس و مینی بوس های درون شهری و ناوگان تحت نظارت شهرداری قم در سال ۱۳۹۸، افزایش امسال را حداکثر ۲۰ درصد دانست و افزود: در اکثر خطوط ناوگان اتوبوسرانی شاهد افزایش بیست درصدی و در برخی از خطوط کمتر از این افزایش داشته ایم.

وی نرخ کرایه اتوبوس در خطوط ۱۶ گانه که شامل مسیرهای اصلی تردد شهروندان می باشد را ۵۲۸۰ ریال با استفاده از کارت بلیط و قیمت نقدی آن را ۸۵۰۰ ریال اعلام کرد.

ذاکریان افزود: نرخ جدید کرایه اتوبوس و مینی‌بوس‌های سازمان اتوبوسرانی از ابتدای خرداد ماه اجرایی خواهد شد و کرایه در مسیرهای پارکسوار شمالی ، دانشگاه پیام نور و شهاب دانش پردیسان ، دانشگاه حضرت معصومه (س) ، شهرک شکوهیه، ورزشگاه یادگار امام (ره) ، و ایستگاه محمدیه نیز به طور میانگین نسبت به سال قبل ۲۰ درصد افزایش داشته اند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم گفت: نرخ کرایه مینی بوس های برون شهری تحت نظارت شهرداری قم نیز افزایش یافته و در خصوص نرخ ها به صورت فراگیر و قابل روئیت شهروندان به اطلاع عموم خواهد رسید.

ذاکریان در پایان از شهروندان خواست تا با استفاده از کارت بلیط ضمن سرعت بخشی به ارائه خدمات شهرداری قم ، از یارانه های اختصاص یافته در این خصوص بهره مند شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار