منتخبین استانی عملی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم متوسطه معرفی شدند

اراک (پانا)- منتخبین استانی بخش عملی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم متوسطه از سوی معاونت آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی معرفی شدند.

کد مطلب: ۹۱۶۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
منتخبین استانی عملی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم متوسطه معرفی شدند

«مجتبی حیدری» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی با اشاره به برگزاری مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم متوسطه گفت: بخش عملی جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم متوسطه در دو محور حضوری و غیر حضوری برگزار شد.

وی افزود: در بخش عملی جشنواره که به صورت حضوری نیمه اول اردیبهشت ماه در دبیرستان حضرت زینب کبری (س) ناحیه 2 اراک ویژه دبیران شیمی و جامعه شناسی استان برگزار شد در مجموع 6 نفر از همکاران به ترتیب رتبه های اول تا سوم استانی جشنواره را به خود اختصاص دادند.

حیدری اظهار داشت: بخش حضوری جشنواره با رویکرد ارائه تدریس با تأکید بر مهارت‌های معلم برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان مرکزی در رابطه با بخش غیر حضوری جشنواره نیز تصریح کرد: بخش غیرحضوری پنزدهمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره متوسطه دوم، با رویکرد الگوهای تدریس فعال برگزار شد.

وی افزود: در این بخش، از مجموع آثار راه یافته به مرحله استانی13 اثر پس از داوری در چندین مرحله به عنوان برترین های استانی انتخاب و حائز رتبه های اول تا سوم گردیدند.

حیدری در پایان ضمن تقدیر از کلیه شرکت کنندگان در بخش علمی و عملی پانزدهمین دوره جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم متوسطه، یادآور شد: این قبیل جشنواره ها فرصت مناسبی برای بازآموزی مستمر علمی، تحقیقاتی و مطالعاتی است و زمینه به‌روزآوری روش‌های تعلیم و تربیت را برای دبیران دوره دوم متوسطه فراهم می آورد.

گفتنی است اسامی برترین های بخش عملی جشنواره الگوهای تدریس برتر از اینجا قابل دریافت است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار