ایجاد 2304 شغل جدید با اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در آذربایجان غربی

ارومیه(پانا)-سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: در راستای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان به 2 هزار و304 شغل جدید ایجاد شده است.

کد مطلب: ۹۱۶۴۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد 2304 شغل جدید با اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در آذربایجان غربی

اسد درویشی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان به 2 هزار و304 شغل جدید رسیدیم ودر سال جدید هم این طرح ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در راستای اجرای طرح های اشتغال پایدار روستایی و عشایری تعداد 525 طرح اشتغالزایی با پرداخت 638 هزارو 552 میلیون ریال تسهیلات درحوزه واحد های صنفی، صنعتی، معدنی و خدماتی پرداخت گردید .

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت،معدن و تجارت آذربایجان غربی، در خصوص عملکرد این معاونت ادامه داد: جهت تنظیم بازار گوشت در استان مقدار 404هزار و 166 تن انواع گوشت بصورت گرم و منجمد با نرخ دولتی توزیع و مقدار 74 هزار و 165 تن گوشت منجمد جهت توزیع در سردخانه موجود می باشد.

درویشی در خصوص تامین و توزیع لاستیک نیز افزود: تعداد 39 هزار و 912 حلقه لاستیک از سهمیه استان وصول شدکه از این تعداد 28 هزار و 936 حلقه توسط اداره کل راهداری برای ناوگان برون شهری ، تعداد هزارو 306 حلقه توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت برای ناوگان حمل ونقل سوختی درون شهری و برون شهری ، 4 هزارو 300 حلقه برای مصرف بخش تولید و 5 هزار و 370 حلقه توسط وزارت کشور برای ناوگان درون شهری، توزیع گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار