40 درصد از ناوگان تاکسی‌رانی ارومیه فرسوده است

ارومیه(پانا)-رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: با توجه به عمر بالای تاکسی‌ها در ارومیه ۴۰ درصد ناوگان تاکسی‌رانی این شهر فرسوده شده و نیاز فوری به بازسازی دارد.

کد مطلب: ۹۱۶۳۹۹
لینک کوتاه کپی شد
40 درصد از ناوگان تاکسی‌رانی ارومیه فرسوده است

مهدی مژدهی فر با اشاره به فرسوده بودن ناوگان تاکسی‌رانی این شهر اظهار داشت: از سال‌های اخیر که ثبت نام تاکسی‌های فرسوده متوقف شد و نوسازی تاکسی صورت نگرفت و خودروسازها به سبب افزایش قیمت این روند تا به امروز اجرایی نشده است.

وی افزود: تا زمانی که روند ثبت نام خودروهای فرسوده متوقف شود، ماشین‌هایی که به جای این خودروها در نظر گرفته شده بودند برلیانس و آریو بودند که رانندگان تاکسی‌ها برای تحویل گرفتن این دو خودرو چندان رغبتی نداشتند و دیگر ثبت نامی تا این لحظه صورت نگرفته است.

مژدهی فر گفت: ثبت نام نکردن خودروهای فرسوده یک مسئله کشوری است و این مشکل در تمامی کلان شهرها وجود دارد و باید منتظر تصمیم‌گیری مسئولان بالا رتبه در این مسئله ماند.

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: طبق قیمت‌هایی که خودروسازان اعلام کرده‌اند رانندگان تاکسی رغبتی برای جایگزین کردن خودروهای فرسوده خود ندارند چراکه نمی‌توانند هزینه این خودرو جدید را بپردازند.

وی تصریح کرد: دولت باید راه کاری پیدا کند تا این افزایش قیمت‌ها بر رانندگان تاکسی فشار نیاورد چراکه درآمد بسیاری از آن‌ها از همین تاکسی است و باید بتوانند هم هزینه خودرو و زندگی را از این راه تأمین کنند و با مشکلات زیادی مواجه نشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار